Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، با اشاره به ثبت نام کارگاههای آموزشی از پنجم تیر، از شروع فعالیت از پانزدهم تیرماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ فرهادآقا بیگی گفت: امسال کارگاههای آموزشی متنوع تری با استفاده از پتانسیل مربیان کانون، همچنین هنرمندان استان درنظر گرفته شده تا کودکان و نوجوانان تابستانی پربار و بانشاط را بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رعایت پروتکلهای بهداشتی برای رفع دغدغه والدین در شرایط کرونا افزود: علاوه بر حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در مراکز کانون از ابتدای تیرماه سامانه فعالیتهای مجازی کانون راه اندازی شده و کودکان و نوجوانان میتوانند با مراجعه به وبسایت kpf.ir از کارگاههای آموزشی برخط استفاده کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دارای 9 مرکز ثابت در شهرهای بجنورد،شیروان،اسفراین،گرمه،صفی آباد و راز وهشت مرکز سیار روستایی در سطح استان می باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان فعالیت تابستانه کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان