Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، غلامسحین کرباسچی درباره آینده شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان پس از استعفای عارف اظهار کرد: شورای سیاستگذاری الان ماهیتی ندارد و معلوم نیست اعضای آن چه کسانی هستند.

وی ادامه داد: تعریف اصلاح‌طلبان روی هوا است؛ یکی می‌گوید می‌خواهیم از ریشه بزنیم و دیگری می‌گوید می‌خواهیم اصلاح کنیم و معلوم نیست اصلاح طلبان چه کسانی هستند و می‌خواهند چه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای عالی سیاستگذاری برای فعالیت در انتخابات ایجاد شد، اما وسط انتخابات گفتند در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه الان معلوم نیست که کی به کی است، گفت: باید معلوم شود چه کسانی با چه هدف مشترکی می‌خواهند شورا ایجاد کنند. یک شورا در  شرایطی ایجاد می‌شود که افرادی براساس اهداف مشترک دور هم جمع شوند. اگر نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، ایجاد شورا هم معنایی ندارد.

کد خبر 526821 برچسب‌ها غلامحسين كرباسچي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: غلامحسين كرباسچي اصلاح طلبان معلوم نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی، جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار خواهد شد که سازوکار مشخصی برای شرکت در آن وجود دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 11 اسفندماه 1402 برگزار شد و انتخابات در 22 حوزه به دور دوم رسید.

بر همین اساس مقر شد که مرحله‌ی دوم انتخابات، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار شود.

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از 13 اردیبهشت آغاز می‌شود طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، قرار است از مجموع 22 حوزه انتخابیه، رای گیری در 8 حوزه به‌صورت تمام‌الکترونیک باشد.

یکی از مسائلی که مورد توجه است و بعضاً سوالاتی به‌وجود آورده، شرایط رأی‌دادن در دور دوم انتخابات است.

فردی که در مرحله اول انتخابات در یک حوزه انتخابیه رأی داده باشد، فقط می‌تواند در همان حوزه انتخابیه رأی بدهد و نمی‌تواند در دور دوم حوزه انتخابیه‌ی مد نظر خود را تغییر دهد.

به‌عنوان مثال، اگر یک فرد در مرحله اول در تهران رأی داده باشد، در دور دوم می‌تواند فقط در همین حوزه تهران رأی بدهد.

همچنین کسانی که در دور اول انتخابات در هیچ‌یک از حوزه‌ها رأی نداده باشند، در این مرحله از انتخابات می‌توانند در هر حوزه‌ای رأی دهند.

اتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!