Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به مجوز‌های سازمان لیگ یک فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا بعد از فرصت ۴ الی ۵ هفته‌ای برای دوره‌های بدنسازی و آماده سازی تیم‌ها، هفته‌ی بیست و هفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از امروز دهم تیرماه بعد از طی کردن روز‌های قرنطینه کرونایی امروز مجدد شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا نمایندگان فوتبال استان مرکزی آلومینیوم اراک امروز در شهر خود میزبان شهرداری تبریز است و خوشه طلایی ساوه در گیلان میهمان داماش است.

هر چند ۲ تیم استان مرکزی با ۴۵ امتیاز باهم هم امتیاز هستند، اما ساوجی‌ها با تفاضل مثبت یازده موقعیت جدولی بهتری نسبت به آلومینیوم سازان دارند و خوشه طلایی ساوه در رده‌های سوم و آلومینیوم اراک در رده‌های چهارم جدول قرار دارد.

مس رفسنجان و مسِ کرمان هم در رده اول و دوم جدول لیگ قبل از خوشه طلایی ساوه قرار دارند و ساوجی‌ها از ساعت ۲۰ امروز سه شنبه دهم تیر به مصاف داماش گیلان رده یازدهمی جدول می‌روند.

آلومینیوم سازان هم ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه امروز در خانه خود میزبان شهرداری تبریز هستند که در انتهای جدول لیگ قرار دارد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول آلومینیوم اراک خوشه طلایی ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند