Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت :«حفظ کرامت انسانی»، «رفع موانع تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی» و «مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی» از اولویت‌ های دادگستری کردستان است.

 محمدرضا مترقب امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته قوه قضائیه و دهه کرامت به همه مردم اظهار کرد: ایجاد ارتباط با نخبگان جامعه یکی از برنامه‌های موکد رئیس قوه قضائیه بوده که این امر به‌صورت منسجم در کردستان دنبال شده کما اینکه تاکنون چندجلسه نیز در این رابطه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود این جلسات با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استمرار و حداقل فصلی یک‌بار برگزار شود، افزود: همواره از ارتباط نزدیک و مؤثر با نخبگان استان استقبال کرده و آماده برگزاری جلسات مختلف هستیم.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف و نتایج مثبت از جلسات، باید اولویت‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود، بیانکرد: بنا به دستور رئیس قوه قضائیه، «حفظ کرامت انسانی مراجعین و خود پرسنل دستگاه قضایی»، «رفع موانع تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی به‌منظور کمک به اقتصاد کشور»، «مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی» جزو برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضائی در کردستان است.

 مترقب افزود: مطبوعات باید اخبار و اطلاعات دستگاه قضایی را با دقت و حساسیت خاصی منعکس کنند و در این راه استفاده موثر از رسانه‌ها برای آگاهی بخشی قضایی به مردم همیشه مورد تقاضای ما بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشبرد اهداف دستگاه قضایی و اجرایی شدن دستورات رئیس قوه قضائیه جزو برنامه‌های اولویت‌دارمان در استان کردستان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

در حاشیه این جلسه اعضاء ائتلاف شورای انقلاب اسلامی در استان کردستان به بیان نقطه نظرات و مسائل مربوط به حوزه های قضایی استان پرداختند و رئیس کل دادگستری استان کردستان به استماع نظرات آنان و پاسخگویی به سوالات مطرح شده پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستري استانی اجتماعی انقلاب اسلامی استان کردستان قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاهها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیینهای سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

کد خبر 6093051

دیگر خبرها

  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی