Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تمامی شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار دارند و هر تجمعی که منجر به سرایت بیماری شود، ممنوع است.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: روز گذشته(نهم تیرماه) شمار کل جان‌باختگان استان هرمزگان به ۲۶۱ نفر رسید که متأسفانه در آمار نیز یک کودک هشت‌ساله با بیماری زمینه‌ای نیز در بین فوت‌شدگان کرونایی قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکنون ۵۰۹ بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌اند، تصریح کرد: از این شمار ۷۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۵ نفر نیز وخیم است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون ۳۸ هزار و ۸۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در استان گرفته‌شده است.

نوروزیان با بیان اینکه کسانی که علامت‌دار هستند زودتر به مراکز درمانی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۴۰ هزار آزمایش تشخیص کرونا در استان گرفته‌شده است که ۲۲ درصد بیشتر از متوسط کشوری است.

وی اضافه کرد: اگر فردی در ارتباط با بیمار کرونایی است و علائمی مانند تب، سرفه، بدن‌درد، کوفتگی دارد دو هفته قرنطینه خانگی را رعایت کند.

نوروزیان با اشاره به اینکه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و مراسم عروسی را در فرصتی دیگر و شرایط مناسب‌تر برگزار کنند، عنوان کرد: مردم با دستکش آلوده وارد منزل نشوند و دست‌ها را مرتب با آب و صابون شست‌وشو دهند.

وی با اشاره به اینکه بیماری کووید ۱۹ هنوز دارو و واکسن مؤثر ندارد، افزود: همه مردم برای قطع زنجیره کرونا مسئولانه رفتار کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه تمامی شهرهای استان در وضعیت قرمز است و هر تجمعی که منجر به سرایت بیماری شود ممنوع است، عنوان کرد: فروشگاه‌ها نیز مردمی که ماسک بر صورت ندارند اجازه ورود ندهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

راضیه سلطان عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: داوطلبان پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴  می‌توانند بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • مو روی لاله گوش نشانه چیست؟
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • بالا رفتن سن سالمندی از دیدگاه عموم