Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پیروزی سه بر یک مقابل پیکان تهران یک گام دیگر به چهارمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر نزدیک شد تا سرخپوشان رسیدن به رویای پوکر قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران را محقق کنند.

به گزارش مهر، با این حال باشگاه پرسپولیس همچنان با آشفتگی مواجه است و از عدم ارتباط مناسب بین مدیریت و بازیکنان رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس که نزدیک به یک هفته‌ای است با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند تلاش خود را برای پرداختی به اعضای این تیم بابت قرارداد‌های فصل جاری انجام داد، اما ظاهرا شیوه مدیریتی او نه تنها در بین سایر اعضای هیات مدیره و کارشناسان مخالفانی دارد بلکه بازیکنان پرسپولیس نیز از آن شاکی هستند.

پرسپولیسی‌ها پس از کسب پنجاهمین امتیاز در رقابت‌های لیگ برتر اقدام به انتشار پستی مشترک در صفحات شخصی خود در اینستاگرام کرده اند که بار دیگر نشان می‌دهد نسبت به عدم دریافت مطالبات خود اعتراض دارند؛ تیمی که حدود ۷۵ درصد از قرارداد‌های فصل جاری خود را دریافت کرده اند.

اعتراض سرخپوشان این بار به صحبت‌های ذیحساب باشگاه نیز مربوط می‌شود؛ اظهاراتی که شاگردان یحیی گل محمدی را ناراحت کرده است و آن‌ها مدیریت مهدی رسول پناه سرپرست فعلی باشگاه را نیز زیر سوال برده و تصمیمات او را تحت تاثیر عده‌ای خاص عنوان کرده اند.

بازیکنان پرسپولیس حداقل ۱۳ بازی دیگر در فصل جاری مسابقات فوتبال باشگاهی (۸ بازی در لیگ برتر، یک دیدار جام حذفی که در صورت صعود به فینال به عدد دو می‌رسد و چهار مسابقه در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا) برگزار خواهند کرد، اما انتظار دارند باقیمانده قرارداد خود با باشگاه را نیز در این بازه زمانی بگیرند.

پرسپولیس در آستانه چهارمین جشن قهرمانی خود در لیگ برتر است، اما خبری از ارتباط خوب بین بازیکنان آن و مدیریت تیم نیست.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپولیس گل محمدی صراط نیوز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی

پرسپولیسی ها در دو گروه تمرین کردند.

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها