Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا با ارائه نمودار رشد آمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در این کشور، از سوء مدیریت دونالد ترامپ در مهار این بحران انتقاد کرد.

نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۱۶ با ارائه نموداری در توئیتر خود، که از رشد چشمگیر آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا حکایت دارد، شعار انتخاباتی دونالد ترامپ را به تمسخر گرفت و نوشت: دوباره عظیم شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نموداری که کلینتون به توئیت خود ضمیمه کرد، نشان می‌دهد که آمریکا در مقایسه با اروپا، کانادا و ژاپن سیر صعودی چشمگیری را در ابتلا به ویروس کرونا سپری کرده و بر مهار نشدن این بیماری در این کشور صحه می‌گذارد.

رابرت ردفیلد، مدیر مراکز فدرال کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا اخیرا ضمن حضور در جلسه کنگره، با اشاره به شمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور گفت این بیماری آمریکا را به زانو درآورده است. او گفت: ما نهایت تلاش خود را کرده ایم تا با این ویروس مقابله کنیم، اما واقعیت این است که کرونا این ملت [آمریکا] را به زانو درآورده است.

همچنین الکس ایزار، وزیر بهداشت آمریکا درباره خارج از کنترل شدن شیوع ویروس کرونا هشدار داد. بر این اساس، وی گفت: شرایط در حال بدتر شدن است. کور سوی امید برای کنترل شیوع ویروس کرونا در حال نابودی است. ما شاهد آن هستیم که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

بنابر آخرین آمار منتشره از سوی دانشگاه جان هاپکینز، در حال حاضر بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ نفر در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده اند که از این تعداد بیش از ۱۲۵ تن جان باختند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا در آمریکا دونالد ترامپ انتخابات آمریکا هیلاری کلینتون ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا