Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال آلمان مهلت پنجره نقل وانتقالات تابستانی تیم های باشگاهی را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این فدراسیون  تصمیم  گرفت به منظور کمک به باشگاه ها در دوران سخت پس از کرونا، مدت بیشتری برای امور نقل و انتقالات بازیکنان داشته باشند.

به این منظور سازمان زمان نقل و انتقالات تابستانی را تا تاریخ 5 اکتبر (14مهر 99 ) تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنجره در تاریخ یکم جولای (11 تیر 99 ) آغاز خواهد شد و تا تاریخ مذکور ادامه خواهد یافت.

فدراسیون فوتبال آلمان این تصمیم را به اطلاع اتحادیه فوتبال کشور و نیز فیفا رساند که در دوره کرونا از فدراسیون ها و اتحادیه ها حمایت کرد.

قرار است در تاریخ 6 اکتبر (15 مهر 99 ) تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا فهرست اسامی خود را برای این پیکارها اعلام کنند.

قبلا قرار بود پنجره نقل و  انتقالاتی از تاریخ 11 تیر تا 10 شهریور 99 باشد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان اروپا فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  

 تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

tags # فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد