Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی عراقی دستور آزادی آنها را به دلیل عدم وجود مدرک صادر کرد. قاضی گفته است بازداشت نیروهای کتائب یک اشتباه دولت عراق بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، دولت عراق 14 عضو واحدهای بسیج مردمی، حشد شعبی که چند روز پیش تحت فرمان آمریکا بازداشت کرده بود را آزاد کرد. این افراد عضو کتائب حزب الله بخشی از نیروهای حشد شعبی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفر الحسینی ، سخنگوی جنبش کتائب حزب الله آزادی اعضای این جنبش را تایید کرد و گفت دستگیری آنها با دستور مستقیم آمریکایی ها صورت گرفته است.

 

قاضی عراقی دستور آزادی آنها را به دلیل عدم وجود مدرک صادر کرد. قاضی گفته است بازداشت نیروهای کتائب یک اشتباه دولت عراق بوده است.

 

کتائب حزب الله یک واحد نظامی وابسته به حشد شعبی است که با فتوای آیت الله سیستانی برای مبارزه با تروریست های داعش تاسیس شد.

 

دولت عراق اعضای کتائب را به حمله موشکی به سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد متهم کرده بود. در تحقیقات اولیه همه اتهامات علیه کتائب برداشته شد. در همان ابتدا واشنگتن کتائب را مسئول حملات معرفی کرده بود.

 

حسینی خطاب به مسئولان عراقی نیروهای کتائب را یک گروه مردمی علیه تروریسم داعشی یادآوری کرد که دستگیری آنها چهره دولت را خدشه دار می کند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتائب حزب الله کتائب سید الشهدا کتائب حزب الله نیروهای کتائب دولت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس