Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی شهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سه هزار عدد ماسک سه لایه، هزار و ۸۰۰عددگان، ۴۰۰ کارتن دستکش لاتکس و ۴۲۷ عدد کلاه از جمله اقلام اهدایی این گروه جهادی به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

وی افزود: این گروه جهادی همچنین ۲ هزار عدد ماسک سه لایه، ۳۸ کارتن دستکش لاتکس، ۶۵۰عدد ماسک جراحی، ۸۰ عدد ماسک N۹۵ و هزار و ۲۴۰ عدد گان به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و ۲ هزار و ۱۵۰ عددگان به بیمارستان‌های ایران و خاتم الانبیا(ص) ایرانشهر و مراکز درمانی شهرستان‌های فنوج و دلگان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: همچنین یکهزار و ۱۰۰ کاورال توسط اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی سیستان و بلوچستان به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و یک دستگاه اسپیلت به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان توسط مجمع خیران سلامت استان اهدا شد.

وی افزود: پیگیری‌های لازم برای اهدای ۲ دستگاه و نتیلاتور ثابت برای بخش آی سی یو بیمارستان بوعلی و امام خمینی(ره) شهرستان خاش توسط خیران انجام شده که تا چند روز آینده به این بیمارستان‌ها تحویل می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی عدد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است