Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:23:33 GMT

تشکیل دبیرخانه نهضت جهش تولید در البرز

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۶۵۷۹

تشکیل دبیرخانه نهضت جهش تولید در البرز

سید مجید موسوی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای تحقق  فرمایشات مقام معظم رهبری و عملیاتی شدن هر چه سریع این نهضت، با تشکیل دبیرخانه و حضور افراد پیگیر موضوع و ورود تولید کنندگان پیشرو استان به عرصه جهش تولید هستیم.

وی افزود: در دبیرخانه نهضت جهش استان، معاونت های مختلف جهاد کشاورزی و ادارات وابسته عضویت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این دبیرخانه برنامه های جهش تولید مشخص شده و پیگیری های لازم برای تحقق آن انجام می شود ضمن اینکه بسیج نیز در این طرح وارد عمل می شود تا به ما کمک کند.

موسوی گفت: با توجه به پتانسیل های موجود استان در زمینه های تولید بذر و محصولات استراتژیک برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار خواهیم داد تا در پایان سال کارنامه و نتایج خوبی در زمینه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی استان حاصل شود.

وی با اشاره به نقش داشتن پایگاه های بسیج،‌دهیاری ها و بخشداری ها در اجرای این طرح، افزود: در همین راستا با سپاه استان تفاهم نامه ای منعقد خواهد شد تا ابعاد مختلف این طرح بررسی و پایه ریزی شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اظهار داشت:‌ در سراسر کشور برای اجرای این طرح بر اساس ظرفیت های استان ها برنامه ریزی شده است و برای استان البرز تولید گوشت و توسعه کشت ذرت دیده شده است.

وی ادامه داد:‌ ولی در البرز یکسری امکانات و فعالیت های دیگر داریم که می توانیم آن ها را نیز توسعه دهیم که قرار است تا در دبیرخانه این فعالیت ها مشخص و در تفاهم نامه با سپاه برنامه ریزی برای آن شود.

مراسم طرح نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری روز یکشنبه هفته جاری با رمز «یاعلی بن موسی الرضا (ع)» در سراسر کشور به صورت همزمان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

هدف از اجرای این طرح استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در جهت افزایش کمی و کیفی محصولات تولیدی در عرصه های کشاورزی و دامپروری است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی جهش تولید استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی جهش تولید استان البرز وزارت جهاد کشاورزی جهش تولید استان البرز جهاد کشاورزی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهران طیران ضمن تبریک هفته کار و کارگر، کارگران را سربازان جنگ اقتصادی و محور پویایی تولید دانست و مطرح کرد: فراهم کردن بستر آموزش‌های بصیرتی و معرفتی و رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های مهم بسیج کارگری استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه از طریق هادیان سیاسی و حلقه‌های صالحین درصدد افزایش روحیه و ارتقای اراده کارگران در برابر تبلیغات سیاه رسانه‌های بیگانه و افزایش روحیه آن‌ها هستیم، افزود: ایجاد انگیزه و نهادینه کردن اهمیت کسب روزی حلال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در حوزه کارگری البرز است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان البرز با تاکید بر هم افزایی و تعامل با سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی جهت افزایش توانمندی‌های مهارتی کارگران عنوان کرد: افزایش مهارت کارگران نقش بسیار مؤثری در افزایش بهره وری تولید دارد.

وی از ساماندهی و هدایت گروه‌های جهادی کارآمدان، سفیران تولید، بانویار، دستار، تولید یار و واکنش سریع جهت رفع موانع تولید و اشتغال و افزایش بهره وری خبر داد و گفت: گروه جهادی بانو باز، گروه تخصصی حمایت و هم اندیشی با بانوان کارگر بوده و گروه سفیران تولید با حضور در مدارس، پیشرفت‌های حوزه تولید و اشتغال را به اطلاع دانش آموزان می‌رسانند.

طیران ضمن تشریح برخی از برنامه‌های هفته کار و کارگر خاطر نشان کرد: برگزاری میز خدمت برای رفع مشکلات کارگران، توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین کارگران، تجلیل از کارگران برتر و کارگران زن و برگزاری جلسات اندیشه ورزی با کارگران از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر است.

کد خبر 6091405

دیگر خبرها

  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد