Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال تاسیسات دریایی در سال ۱۳۹۷ منحل شد و دیگر خبری از حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال نیست.

تاسیسات دریایی سابقه ۲ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر را دارد. همچنین این تیم یک بار هم موفق شده در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قهرمانی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مسابقات لیگ برتر به سال ۱۳۹۴ بر می‌گردد که آن‌ها توانستند با سرمربیگری وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان و کاپیتان سابق تیم ملی به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشور دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

آقای گل جهان به لیگ برتر فوتسال می‌آید

وحید شمسایی سرمربی وقت تاسیسات دریایی پس از گذشت ۵ سال از آن قهرمانی  درباره آخرین قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ما ۵ سال پیش در مشهد باید در آخرین بازی خودمان در لیگ برتر به مصاف یکی از تیم‌های مشهد می‌رفتیم. تیم ما برای قهرمانی حتما باید آن مسابقه را با برد پشت سر می‌گذاشت. بازی ۲۰ ثانیه مانده بود که تمام شود و ما با تیم مشهد مساوی بودیم.

او افزود: نمی‌دانم چه شد، اما یک دفعه یکی از عوامل تیممان رو به حرم امام رضا (ع) کرد و از آقا خواست که تیم ما را کمک کند تا بتوانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. شاید باورتان نشود در ۲۰ ثانیه مانده بود به پایان بازی یک دفعه یک توپی جلوی پای بازیکن ما قرار گرفت و او هم از فرصت استفاده کرد و آن توپ را به گل تبدیل کرد و همین گل باعث شد ما در مسابقات لیگ برتر قهرمان شویم. از آن موقع تا الان هر وقت یاد این خاطره می‌افتم از امام رضا (ع) بابت این لطف و عنایتی که به تیم ما داشت تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

شمسایی: حضورم در استقلال صحت ندارد / فوتسال ما از نظر اقتصادی ساختار قدرتمندی ندارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان مسابقات لیگ برتر تاسیسات دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فوتسال افغانستان یک قدم تا جهان شدن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • (ویدئو) فوتسال افغانستان یک قدم تا جهان شدن
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی