Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: فعالیت‌های تابستانی امسال به علت شیوع بیماری کرونا متناسب با عنوان سال جهش تولید و با شعار هر دانش آموز یک مهارت در بستر شبکه دانش آموزان شاد اجرا خواهد شد.

رحمانی افزود: تحقق پویش سلامت با در خانه ماندن، استمرار فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در اوقات فراغت با استفاده از فضای مجازی، تقویت روحیه دانش آموزان در شرایط قرنطینه و همچنین تقویت مدیریت اولیای دانش آموزان در استفاده بهینه از فضای مجازی از اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در مدارس منتخب رشته‌های ارائه شده با پیشنهاد مدیر پایگاه و پس از تصویب ستاد فعالیت‌های تابستانی شهرستان صورت می‌گیرد که اطلاع رسانی مستمر در خصوص ارائه آموزش‌های مجازی و حضوری فعالیت‌های تابستانی در شبکه شاد صورت می‌گیرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد گفت: زمان ثبت نام هفته اول و دوم تیرماه بوده که در پایگاه‌های تابستانی مجازی صورت می‌گیرد و همچنین زمان شروع کلاس‌ها از پانزدهم تیرماه لغایت ۳۰ مرداد خواهد بود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش آموز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموزان توجه کنند
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان