Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی به دوم مردادماه سال جاری موکول شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی و مشترک دو اتحادیه قرآنی ( اتحادیه مؤسسات قرآنی و اتحادیه تشکل‌های قرآنی) که پیش از این قرار بود با حضور 300 نفر از مدیران مؤسسات عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و 300 نفر از مدیران مؤسسات عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور در تاریخ 19 و 20 تیرماه انجام شود، به دلیل مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا به دوم مردادماه تغییر پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم قربانی مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: هیئت مشترک 16 نفره‌ در روز یکشنبه هشتم تیرماه برگزار شد و آخرین مرحله اجرایی مجمع عمومی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته درباره شیوه‌نامه اجرایی و مجمع عمومی به اجماع رسیدند.

وی ادامه داد: تصمیم اتخاذ شده بر این پایه بود که مجمع عمومی را در خردادماه برگزار کنیم اما با توجه به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، زمان برگزاری این مجمع به تیرماه سال جاری موکول شد و همان زمان نیز دستورالعمل 17 صفحه‌ای از ستاد ملی مقابله با کرونا دریافت کردیم اما به جهت تشدید شیوع ویروس و تصمیم کمیته 16 نفره، استعلامات جدید از ستاد ملی کرونا گرفته شد و زمان مجمع عمومی به سوم مردادماه تغییر پیدا کرد. حتی ما برای 600 نفری که قرار بود در جلسه مجمع حضور پیدا کنند، سالن 1200 نفره‌ای در نظر گرفتیم تا فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر مجمع عمومی برگزار نشود، چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد؟ گفت: بدون برگزاری مجمع عمومی مشترک، کمیته 16 نفره به‌عنوان مؤسس اتحادیه مدغم کشوری به مدت یک سال عهده‌دار هیئت مدیره اتحادیه مدغم خواهند شد و سال آینده مجدداً انتخابات برای اعضای هیئت مدیره برگزار می‌شود. بر این اساس، اتحادیه‌های قبلی (اتحادیه مؤسسات و اتحادیه تشکل‌ها) منحل خواهند شد و تنها اتحادیه‌ای که در کشور باقی می‌ماند، اتحادیه مدغم کشوری است.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط معاونت قرآن و عترت سازمان دارالقرآن کریم قرآن بیشتر بخوانید... "تصمیم قاطع"؛ واکنش اوقاف به متقاضیانِ تمدید ثبت نام مسابقات سراسری قرآن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت قرآن و عترت سازمان دارالقرآن کریم قرآن معاونت قرآن و عترت سازمان دارالقرآن کریم قرآن کریم اتحادیه مدغم مجمع عمومی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر

رییس جمعیت هلال‌احمر، از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد، زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی