Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@09:03:50 GMT

زنی که در لیست معاونان بایدن نیست اما باید باشد!

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۶۹۷۴

زنی که در لیست معاونان بایدن نیست اما باید باشد!

سرویس بین الملل خرداد _ امیرعلی والا: درست در روزهایی که جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چشم به لیست کسانی دوخته است که می‌توانند معاون او در رقابت‌های انتخاباتی باشند، انتخابات درون حزبی کنگره  برگزار شد. نتیجه انتخابات کنگره، بالاخص در ایالت‌های کلیدی یک پیام واضح و مشخص را به بایدن و کمپین انتخاباتی‌اش مخابره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد ،پیروزی قاطع چند جوان سیاه‌پوست ترقی‌خواه مانند جمال بومن در رقابت‌های مقدماتی کنگره در نیویورک که توانست الیوت انگل کهنه‌کار و با سابقه‌ای که سال‌ها بر مسند ریاست کمیته سیاست خارجی تکیه زده بود را کنار بزند از جمله این اتفاقات بود. در کنتاکی هم چارلز بوکر توانست بر ایمی مک گرت به رغم تمام حمایت‌ها از او پیروز شود. پیامی که از این اتفاقات به کمپین بایدن مخابره شد این است که دو صف از رای‌دهندگان هستند که صدایی واحد از آنان به گو‌ش می‌رسد و هر نامزدی که مورد حمایت آن‌ها باشد رای خواهد آورد. یکی صف رنگین پوستان و دیگری صف سفیدپوستان ترقی‌خواه است که اغلب حامیان جنبش برنی سندرز هستند.
اگر بایدن بخواهد به این صدای واحد گوش فرا دهد باید یک نام را هم به لیست معاونان خود اضافه کند و آن نام باربارا لی است. باربارا لی دو مزیت عمده برای انتخاب شدن به عنوان معاون بایدن را در تاریخچه زندگی خود دارد، یکی تجربه گران‌بهای او در طول سالیان کار سیاسی او و دیگری الهام‌بخشی زندگی شخصی اوست. لی در ۲۰ سالگی یک مادر مجرد بود که دو فرزند داشت و مجبور بود علاوه بر تحصیل و کارکردن این دو فرزند را نیز بزرگ کند و به ثمر برساند. او توانست به سختی و با تلاش فراوان به این مهم دست پیدا کند و هر دو فرزندش اکنون در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه هستند. او همچنین در کارنامه شغلی خود افتخار حضور در دفتر نماینده مردمی، عدالت‌خواه و ترقی‌خواهی مانند ران دلومز را دارد که توانست مسیر حرکت درست و محبوبیت در میان مردم را به لی بیاموزد. 
انتخاب چنین فردی به عنوان معاون بایدن می‌تواند چهره مبارزی از بایدن بر علیه تارخ برده‌داری، نژادپرستی و تبعیض بین سفید پوستان و سایر مردم بسازد. طبق آمار ۵۶ درصد آمریکایی‌ها که ۷۸درصدشان دموکرات هستند از این مبارزات و نیز طرح "بیمه برای همه” حمایت می‌کنند. لی سال‌ها زندگی خود را وقف این امور کرده است و مورد حمایت برنی سندرز و دیگر ترقی‌خواهان جنبش برنی سندرز نیز هست.
ازدیگر امتیازات لی مخالفت‌های صریح او با قانونی بود که پس از حوادث تروریستی ۱۱ سپتامبر به جورج بوش اجازه می‌داد تا با مسئولیت خود به کشورهای حامی تروریسم حمله نظامی کند. گفتنی است که حمله نظامی به عراق تحت همین قانون و به بهانه واهی سلاح‌های کشتار جمعی صدام انجام شد. در آخر هم می‌توان گفت علاوه بر این که لی خود یک زن سیاه‌پوست است، او یکی از فعالان و کنشگران جنبش "زندگی سیاه‌پوستان ارزش دارد” است که به یک نماد مبارزه علیه تبعیض و ترامپ تبدیل شده است.
برچسب ها: باربارا لی ، جو بایدن ، جمال بومن ، الیوت انگل ، برنی سندرز ، انتخابات ، آمریکا ، معاون ، بایدن

منبع: خرداد

کلیدواژه: جو بایدن الیوت انگل برنی سندرز انتخابات آمریکا معاون بایدن برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی پربحث آقای مجری صداوسیما؛ بایدن دانشجو را نزن!

مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نبرد لیست‌ها در تهران
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • حرکات عجیب بایدن مقابل خبرنگاران سوژه رسانه‌ها شد
  • فیلم/ وقتی بایدن خشکش می‌زند!
  • سندرز خطاب به دانشجویان معترض: شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • ویدیوی پربحث آقای مجری صداوسیما؛ بایدن دانشجو را نزن!