Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-29@20:21:13 GMT

کشف بزرگ نفتی چین در دریای جنوب

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۷۱۵۸

کشف بزرگ نفتی چین در دریای جنوب

شرکت ملی نفت فراساحلی چین، CNOOC، خبر از یک کشف بزرگ نفتی در دریای چین داده است.

به گزارش «انرژی امروز» از World Oil، شرکت ملی نفت فراساحلی چین می گوید در هویژو در جنوب شرق دریای چین توانسته است به یک میدان نفتی جدید کشف کند.

انتظار می رود این میدان نفتی یک میدان نفت و گاز متوسط تا بزرگ در آبهای کم عمق حوضه رودخانه پیرل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاه های اکتشاف در این منطقه تا عمق 4276 متری حفاری شدند و گفته می شود منطقه حاوی نفت و گاز این چاه ضخامتی برابر با 422.2 متر دارد.

انتظار می رود این چاه روزانه 2020 بشکه نفت و 15.36 میلیون فوت مکعب گاز تولید کند.

برچسب هاانرژی امروز شرکت ملی نفت فراساحلی چین (CNOOC)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است

کمیسر کل آنروا در مصاحبه‌ای گفت، رژیم صهیونیستی در حال آماده‌سازی برای یک عملیات نظامی بزرگ در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تاس گفت: «نگرانی من در حال حاضر این است که ارتش اسرائیل قصد انجام چه کاری را دارد، چه کمک نظامی از سوی ایالات متحده به اسرائیل وجود داشته باشد یا خیر. به نظر می‌رسد آمادگی برای مداخله نظامی احتمالی در مقیاس بزرگ در رفح وجود دارد.»

وی همچنین ادامه داد: «همه ما به شدت نگران احتمال حمله در رفح هستیم. بیش از ۱.۴۵ میلیون آواره در حال حاضر در جنوب متمرکز شده‌اند. چنین عملیاتی در میان تجمع بزرگ انسانی انجام می‌شود. نه تنها ما، جامعه بین‌المللی و همه کشورهای عضو اعلام کرده‌اند که این تهاجم نباید رخ دهد.»

این مقام مسئول آنروا همچنین ایده عملیات زمینی در رفح را «بسیار نگران‌کننده» دانست و با اشاره به اینکه هیچ مکان امنی در غزه برای تخلیه مردم وجود ندارد، افزود: «مردم بسیار مضطرب هستند چون نمی‌دانند کجا باید بروند.»

کمیسر کل آنروا خاطرنشان کرد: «شکی نیست که اگر چنین تهاجمی انجام شود، هزاران نفر دیگر کشته خواهند شد. نمی‌فهمم که چگونه این حجم عظیم از خشم جامعه بین‌المللی هنوز نتوانسته به این کشتار پایان دهد. نمی‌فهمم چرا این خشم بزرگ هنوز به آتش‌بس منجر نشده است.»

وی ادامه داد: «بر این باورم که آتش‌بس می‌تواند جان هزاران نفر را نجات دهد. اما نبود آتش‌بس به معنای کشته شدن افراد بیشتری است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد