Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص تصویب اصلاحات در قانون اساسی گرجستان، بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا متن این بیانیه را به شرح زیر اعلام کرد:
آمریکا از تصویب تاریخی اصلاحات در قانون اساسی گرجستان که یک نظام انتخاباتی متناسب‌تر ایجاد خواهد کرد، استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اصلاحات که در نتیجه توافق مهم ۸ مارس میان اکثریت احزاب سیاسی به اجراء در آمد، به ارتقاء ثبات و کثرت گرایی پارلمانی در انتخابات پارلمانی ماه اکتبر در گرجستان کمک می‌کند.

"ما از پارلمان گرجستان می‌خواهیم قانون اصلاحات انتخابات را تصویب کند، که به طور کامل در برگیرنده توصیه‌های "سازمان امنیت و همکاری اروپا / دفتر موسسات دموکراتیک و حقوق بشر باشد و مقامات گرجستان، این قانون را به شکلی موثر اجرا کنند.

اجرای روندی از انتخابات آزاد، عادلانه و شفاف که نشان دهنده انتخاب مردم گرجستان باشد، آزمایشی مهم برای تحول دموکراتیک گرجستان محسوب می‌شود. عادلانه بودن دوره‌های قبل و پس از انتخابات، به اندازه نحوه برخورد در روز انتخابات مهم است.

آمریکا به حمایت از تلاش‌های گرجستان برای تقویت دموکراسی، رویه‌های انتخاباتی، حاکمیت قانون و آرمان‌های گسترده‌تر در اروپا و آمریکا که از بهترین اقدامات دفاعی در برابر تجاوز روسیه به شمار می‌رود ادامه خواهد داد".

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارلمان گرجستان قانون اساسی قانون اساسی گرجستان حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، گفت: مبلغ لازم امسال برای منابع ارزی دارو و کالاهای اساسی و همچنین، آیین‌نامه مهارت‌محور شدن آموزش و پرورش، در هیئت وزیران تصویب شد.

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز اظهار داشت: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲، صفر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • سنای آمریکا لایحه محدودیت «تیک تاک» را تصویب کرد
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا
  • آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!