Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@15:33:04 GMT

افزایش قیمت مرغ در شهرستان آبادان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۷۷۳۲

افزایش قیمت مرغ در شهرستان آبادان

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بتول سعیدی زاده معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه آبادان در نشست کارگروه تنظیم بازار این شهرستان در خصوص افزایش قیمت مرغ در شهرستان آبادان گفت: نرخ افزایش این ماده پروتئینی متاثر از افزایش قیمت کشوری است که تاثیر خود را در سطح استان و آبادان به جا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به منظور رفاه حال شهروندان درخواست سهمیه مرغ منجمد از استان خوزستان انجام شده  است  که به همین منظور ده عامل توزیع تعیین شده است.

افزایش قیمت نان در آبادان

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه آبادان در خصوص افزایش قیمت نان توضیح داد: با توجه به ابلاغی که از استانداری خوزستان صورت گرفته است افزایش قیمت نان اعمال شده است.

  سعیدی زاده ادامه داد: تمام دستگاه های ذیربط و ناظر مثل مرکز بهداشت، اداره صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف،  نسبت با افزایش گشت های  مشترک بازرسی در جهت نظارت بر پخت نان  و  جلوگیری از گرانفروشی و بالا بردن کیفیت پخت نان و همچنین نظرات بر عرضه دیگر اقلام ضروری  با کارگروه تنظیم بازار همکاری نمایند.

او گفت: شهرداری آبادان نسبت به تنظیف محوطه میدان میوه و تره بار  آبادان اهتمام بیشتری داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه آبادان با اشاره به نظارت بیشتر بر ناوگان حمل و نقل و مسافربری درون شهری علی الخصوص تاکسی های شهری تصریح کرد: کارگروه متشکل از فرمانداری ، شهرداری، تعزیرات ، نیروی انتظامی و صمت آبادان با محوریت فرمانداری و دبیری مدیریت تاکسیرانی تشکیل شود ..

سعیدی زاده  با بیان اینکه اداره صمت با همکاری شرکت بهین گوشت حلال اروند نسبت به عرضه مستقیم گوشت قرمز با قیمت پایین تر از  قیمت بازار جهت تنظیم بازار گوشت قرمز اقدام کننند افزود: گشت های مشترک در زمینه بازرسی و نظارت بصورت هفتگی با دستگاهای مربوطه تشکیل و به فرمانداری گزارش شود.

او همچنین گفت: تعداد ١٠ نفر از بسیجیان فعال از طریق بسیج أصناف به اداره صمت جهت بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات معرفی گردند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: بمنظور تنظیم بازار کالاهایی نظیر شکر، برنج و مرغ از طریق استانداری و سازمان صمت استان خوزستان جهت جذب سهمیه مکاتبه و پیگیری گردد.

سعیدی زاده در پایان افزود: با توجه به تاکید ستاد مقابله با ویروس کرونا استفاده عموم از ماسک مقرر شد معاونت غذا و دارو شهرستان آبادان میزان تولید و توزیع ماسک های تولیدی استاندارد از طریق داروخانه های موجود  در سطح شهرستان آبادان را به فرمانداری گزارش دهد  و همچنین اداره صمت و معاونت غذا و داروی آبادان جهت نظارت بر عرضه ماسک در محل داروخانه گشت های مشترکی را انجام دهند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش قیمت مرغ کارگروه تنظیم بازار افزایش قیمت نان شهرستان آبادان تنظیم بازار افزایش قیمت سعیدی زاده اداره صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده