Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@19:31:21 GMT

آخرین آمار جهانی از مبتلایان به کرونا +جدول

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۷۸۴۷

آخرین آمار جهانی از مبتلایان به کرونا +جدول

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۰ میلیون و ۴۱۲ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور آمریکا با افزایش ۴۴ هزار مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۲ میلیون و ۶۸۱ هزار مبتلا رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه 10 میلیون و 412 هزار و 421 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید 19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 508 هزار و 228 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان تاکنون 5 میلیون و 668 هزار و 668 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: هشدار WHO: شیوع کرونا تشدید شده است

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 44 هزار و 734 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 2 میلیون و 681 هزار و 811 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 128 هزار و 873 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 25 هزار و 234 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و 370 هزار و 488 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 58 هزار و 385 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌ عنوان سومین کشور جهان، با افزایش 6 هزار و 719 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 641 هزار و 156 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 9 هزار و 166 روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای هند، انگلیس، اسپانیا، پرو و شیلی نیز به ترتیب با 567 هزار و 536, 311 هزار و 965, 296 هزار و 50, 282 هزار و 365 و 275 هزار و 999 مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایتالیا با 240 هزار و 436 و ایران با 225 هزار و 205 مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و روسیه به ‌ترتیب با یک میلیون و 117 هزار و 177, 757 هزار و 462 و 403 هزار و 430 بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم آمریکا ویروس کرونا انگلیس اسپانیا ایتالیا ایران دست داده اند ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)

از امپراطوران روم گرفته تا جان دی. راکفلر که به اولین میلیاردر جهان تبدیل شد، دنیا شاهد زندگی ثروتمندان بسیاری بوده است. اما ثروتمندترین افراد حال حاضر جهان کجا زندگی می کنند؟ اینفوگرافی زیر، کشورهایی را که بیشترین تعداد میلیاردرها را در سال ۲۰۲۴ در خود جای داده اند را نشان می دهد.

کشورهای دارای بیشترین میلیاردرها در سال ۲۰۲۴

به گزارش روزیاتو، طبق فهرست ثروتمندان جهان Hurun در سال ۲۰۲۴، چین ۸۱۴ میلیاردر دارد که بیشترین تعداد میلیاردرها در جهان است. چین علیرغم حفظ رتبه اول، طی یک سال ۱۵۵ میلیاردر را از دست داد، در حالی که ایالات متحده ۱۰۹ میلیاردر به دست آورد. شکاف بین دو کشور اکنون به ۱۴ میلیاردر کاهش یافته است.

ایالات متحده و چین با هم نزدیک به نیمی از ۳,۲۷۹ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند. پس از آنها هند با ۲۷۱ میلیاردر و بریتانیا با ۱۴۶ میلیاردر قرار دارند.

با این حال، در مجموع، کشورهای اروپایی شش کشور از ۱۰ کشور برتر و هشت کشور از ۲۰ کشور برتر با بیشترین تعداد میلیاردرها هستند.

به طور طبیعی، بزرگترین اقتصادهای جهان در تعداد میلیاردرها بیش از حد حضور دارند، زیرا فرصت های بیشتری برای تولید ثروت فراهم می کنند.

سوئیس، سنگاپور و سوئد از این نظر با دیگر کشورها فرق می کنند و تنها یکی از آنها در بین ۲۰ اقتصاد برتر از نظر تولید ناخالص داخلی قرار دارند. تصور می‌شود که هر سه کشور دارای نرخ‌های مالیاتی بالایی هستند که معمولاً برای ثروت اندوزی مفید نیستند. اما برداشت ها می تواند گمراه کننده باشد. به عنوان مثال، سوئد مالیات بر ارث، نرخ ثابت بر عایدی سرمایه و نرخ مالیات شرکتی ۲۱ درصدی ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها