Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: حجت الاسلام حبیب ارزانی رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور از برنامه‌های دهه کرامت استان تقدیر کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی ، محمد صادق براتی در حاشیه جلسه مشترک ستاد دهه کرامت کشور با شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه کرامت استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط بوجود آمده از کرونا و محدودیت برگزاری مراسمات و تجمعات، امسال کمیته امور استان‌ها با مسئولیت بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) برنامه‌های ویژه‌ای در فضای مجازی تدارک دیده که در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پنجمین روز از دهه کرامت مراسم بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه به نحو مطلوبی در شهرستان کاشمر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت، مشهد مقدس میزبان پیکر شهید والامقام نسیم افغانی بود که برگزاری مراسم استقبال از این شهید و مراسم وداع در حرم مطهر رضوی فضای معنوی این ایام را دوچندان نمود.
براتی خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین برنامه‌ای که امسال به شکل ویژه در شب میلاد امام رئوف در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، تجلیل از مقام شامخ سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. در این راستا برنامه‌ریزی شده که با برگزاری این مراسم از شب میلاد امام رضا (ع) تا دهه کرامت سال آینده تبیین مکتب این شهید والامقام محور اصلی برنامه‌های فرهنگی استان قرار گیرد و توسط نهادهای فرهنگی بطور ویژه به آن پرداخته شود.
وی تصریح کرد: برنامه‌هایی با محورهای مختلف برای ایام دهه مبارک کرامت در خراسان رضوی، کشور و عرصه بین‌المللی توسط کمیته‌های ویژه ۱۲ گانه پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به فضا آرایی و چراغانی محیطی شهر مشهد مقدس با مشارکت و همکاری مردم و دستگاه‌ها به ویژه شهرداری، اجرای طرح‌های کریمانه توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب دیده از شرایط بحرانی کرونا، برگزاری آیین گلباران حرم مطهر رضوی به صورت هوایی، برنامه معنوی زیر سایه خورشید و حضور خادمان حریم سلطان سریر ارتضا در ۲۰۰۰ نقطه کشور و محتواسازی تصویری برای استفاده در شبکه‌های مجازی و رسانه اشاره کرد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: برگزاری کارگاه سه روزه گرافیک با موضوع کرامت رضوی و همدلی انسانی با مشارکت هنرمندان برگزیده گرافیک کشور در مشهد مقدس، اکران تابلوها و آثار گرافیکی با موضوع کرامت رضوی در سطح شهر مشهد مقدس، تولید ۱۰ کلیپ رضوی با هدف انتشار گسترده در فضای مجازی، برگزاری جشن‌های دهه کرامت در فضای باز مساجد، از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه مبارک کرامت است.
/انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهه کرامت خراسان رضوی خراسان رضوی مشهد مقدس دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان، اظهار داشت: در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان لرستان برای تقویت برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان ضروری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ رکن مردم‌محوری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان‌سازی اجتماعی و ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

چگنی نژاد، بیان کرد: برگزاری ده‌ها برنامه جشن و شادی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و حضرت شاه‌چراغ (ع)، مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) دو برنامه شاخص در شهر خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان لرستان یک برنامه با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کانون‌های مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090853

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی