Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@17:17:29 GMT

هیچ محیط‌بانی جانش را در آتش از دست نداده است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۸۶۰۵

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در نشست خبری سه شنبه (امروز) ضمن اشاره به اینکه تجهیزات اطفای حریق هفته‌ی آینده به محیط بان‌ها داده خواهد شد، در رابطه با آتش سوزی در مناطق چهارگانه کشور گفت: آتش سوزی در مناطق چهار گانه متاسفانه افزایش داشته است. در اردیبهشت ماه این موضوع را پیش‌بینی کرده بودیم و برنامه ریزی‌هایی هم انجام داده بودیم که صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبت خانی ضمن اشاره به اینکه تجهیزات محیط بانی در هفته‌ آینده بیشتر خواهد شد، گفت: بیشترین دلیل آتش عامل انسانی است، اگر مردم برای طبخ غذا، استعمال دخانیات و پخش نکردن شیشه‌های نوشیدنی رعایت کنند، می‌توان جلوی این خطر را گرفت چون اینها مهم ترین عوامل آتش سوزی بوده است.

سرهنگ محبت خانی ادامه داد: خبر خوب به محیط بان‌ها در ارتباط با تجهیزات ارتباط بی‌سیمی جی پی اس است که در سراسر کشور می‌توان ارتباط بی‌سیمی برقرار کرد.موضوع دیگر این است که تصمیم داریم تا برای محیط‌بانها خودروهای مناسب برای مناطق صعب‌العبور در نظر گرفته شود که در مقابل خودروهای متخلفان بتوانند از آن استفاده کنند.

محبت خانی گفت: موضوع دیگر تجهیزات انفرادی برای محافظت است که تا پایان سال برای همه عزیزان تجهیزات دفاع شخصی تحویل داده می‌شود.

سرهنگ محبت خانی با اشاره به اینکه هیچ محیط بانی در آتش سوزی جانش را از دست نداده، گفت: حدود ۲۰ ماهی است که با توجه به آموزش‌، نظارت و تجهیزاتی که وجود داشته از بین محیط بان‌ها شهید نداده‌ایم.

وی افزود: از طرف دیگر در سه سال گذشته ۴ محیط بان ما محکوم به اعدام بودند که توانستیم برای دو نفر از این افراد از خانواده مقتولان بخشش بگیریم که به سه سال پیش مربوط است.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست محبت خانی محیط بان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • (ویدئو) آتش‌سوزی قطار حمل بنزین در آمریکا
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست