Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، استان بوشهر یکی از استان‌هایی است که وضعیت قرمز دارد؛ آمار کرونا در این استان بالاست ولی همچنان کارگران در پروژه‌های عسلویه و کنگان بعضاً بدون رعایت اصول ایمنی و در تراکم بالا مشغول به فعالیت هستند.

این کارگران که پیش از این نیز از شیفتی نشدن فعالیت‌ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی انتقاد داشتند؛ حالا می‌گویند: از چند روز گذشته برخی پالایشگاه‌ها مجددا ثبت حضور و غیاب به وسیله‌ی اثر انگشت را اجباری کرده‌اند و تصمیم بر این است که همه‌ی پالایشگاه‌ها این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت از دو جنبه قابل بررسی است یکی صفوف به هم فشرده پرسنل جهت ورود و خروج و دوم لمس نقطه آلوده جهت ثبت اثر انگشت که بسیار خطرناک است.

کارگران با ابراز نگرانی نسبت به سلامتی خود و خانواده‌هایشان می‌گویند: در برخی پالایشگاه‌ها، کارفرمایان به خصوص کارفرمایان پیمانکاری جوری عمل می‌کنند که انگار هیچ خبری نیست و خطر کرونا کارگران را تهدید نمی‌کند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مسکوتایمز، به گفته مقامات منطقه اسمولنسکی روسیه، حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات پالایشگاه نفت واقع در این منطقه منجر به آتش‌سوزی شده است.

واسیلی آنوکین، رییس منصوب روسیه در منطقه اسمولنسکی گفت: منطقه ما دوباره زیر آتش حمله‌های پهپادی اوکراین است.

وی افزود: آتش‌سوزی پالایشگاه هیج قربانی نداشته و تیم‌های آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند.

در تصاویر منتشر شده در یک کانال تلگرامی، حجم آتش در این پالایشگاه گسترده به‌نظر می‌رسد.

همچنین، ایگور آرتامونوف، فرماندار منطقه «لیپتسک» در جنوب غربی روسیه، گفته است که یک پهپاد در منطقه صنعتی این ناحیه سقوط کرده است. به گفته وی، در پی این حمله ساکنان منطقه تخلیه شده‌اند.

کد خبر 6087504

دیگر خبرها

  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه