Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کریمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انجام اقدامات به‌موقع در خصوص آبگرفتگی معابر شهری و اجتناب از تردد در حاشیه رودخانه‌ها از ضرورت های آذربایجان‌غربی طی امروز و فرداست.

وی گفت: با استقرار توده هوای سرد و تقویت امواج بارانی در استان، سراسر آذربایجان‌غربی هوای خنکی را توام با وزش باد ملایم تجربه کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه روند کاهشی دما از اوایل هفته جاری آغاز شده‌است، اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای تکاب به عنوان سردترین شهر استان ۹ درجه و دمای پلدشت به عنوان گرم‌ترین شهر استان ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.

وی افزود: با توجه به عبور متناوب امواج بارشی تا اواسط هفته جاری مرکز و شمال استان همچنان باران همراه با رگبارهای موقت را در این مناطق شاهد خواهیم بود و در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابرها و رگبارها بیشتر می‌شود.

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان حدود ۳۴۰ میلی‌متر است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سیل سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سیل سازمان هواشناسی آذربایجان غربی سیل سازمان هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی ، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها