Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه عملی "مهارت‌های بیان و سخنوری" در قالب جلسات متعدد به صورت هفتگی و رایگان در عمارت هنرمند در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا، پیمان چاپاری در جلسه سوم این کارگاه اظهار کرد: دوره کارگاه عملی مهارت‌های بیان و سخنوری به منظور تقویت بیان و گویندگی افراد علاقه مند به صورت هفتگی در عمارت هنرمند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کلاس‌ها به صورت رایگان در اختیار افراد علاقمند به گویندگی قرار می‌گیرد که تاکنون به ارائه موضوعات چگونگی برقراری ارتباط و بداهه گویی پرداخته شده است. جلسه سوم این کارگاه با محوریت نمایشنامه خوانی به تعریف و ارائه مطالبی پیرامون رزونانس و رزوناتور که یک معجزه در گویندگی است پرداخت.

چاپاری با بیان اینکه این کلاس‌ها در گویندگی تأثیر زیادی دارد تصریح کرد: برای برقراری ارتباط علاوه بر علاقه باید راه و روش ارتباط را نیز بلد باشیم که این دوره‌ها کمک زیادی به یادگیری این شیوه‌ها می‌کند.

گفتنی است؛ کارگاه عملی "مهارت‌های بیان و سخنوری" به صورت هفتگی و رایگان از سوی عمارت هنرمند وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 431307

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عمارت هنرمند سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان آموزش شهروندی آموزش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان

اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان امروز با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از این مرکز، مهارت‌آموزی را عامل رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری عنوان کرد

زارعی کوشا گفت: نسخه شفابخش برای خروج از بیکاری به ویژه در استان‌های زاگرس نشین، توسعه آموزش‌های مهارتی است.

وی گفت: مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، عامل مهم تحقق دیپلماسی مهارت در کشور است

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت