Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مراسم پایانی جشنواره شعر ملی شعر دانشجویی، پیامی صادر کرد.

 در پیام سیدعباس صالحی آمده است: «دانشجویان ارجمند، خواهران و برادران، دختران و پسران فرهنگ‌دوست و شاعرم

بی‌شک، یکی از شیرین‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین دوره‌های زندگی هر فردی، دوران دانشجویی و تحصیلات دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر، شعر همزاد ایرانیان است و هنر ملی ما، یعنی «شعر»، همواره بستری نیکو برای ابراز اندیشه‌ها و عواطف پاک انسانی و الهی مردم این سرزمین بوده است.
دانشجویان ما موصوف به صفات ارزشمندی چون آزاداندیشی، آرمان‌خواهی، عدالت‌طلبی و دین‌مداری هستند و در همه‌ دوران، میراث عظیم تمدن ایرانی – اسلامی ما با شعر شناخته می‌شود.
امید دارم که دانشجویان عزیز ما با درک و غنیمت دانستن این دو گوهر ناب، یعنی شعر و شاعری و دوران حضور در دانشگاه، در همراهی همیشگی خود با جامعه، لحظه‌های درخشانی را در تلفیق اندیشه و عاطفه برآورند و آینده را هر چه بیش، درخشان‌تر سازند.
آرزومند پیروزی و سربلندی یکایک عزیزان
سیدعباس صالحی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی»

این پیام را سعید بیابانکی در مراسم پایانی نخستین دوره «جشنواره ملی شعر دانشجویی» که به صورت مجازی در حال برگزاری است خواند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند