Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا زاکانی در نشست خبری «چرا بررسی اعتبارنامه نمایندگان مهم است» که امروز در خبرگزاری مهر برگزار شد؛ با بیان اینکه اعتراض نمایندگان سبب شد تاجگردون اعتراض کند ولی بعد این اعتراض را پس گرفت، گفت: وی به هیچ حرفی پایبند نیست و ده‌ها بار از او خلاف گویی شنیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شعبه ۱۲ پرونده صلاحیت تاجگردون بررسی شد و شعبه رای به تایید او داد. موضوع در صحن مجلس نیز بررسی و سپس به کمیسیون تحقیق فرستاده و تایید شد، این موضوع هفته آینده در صحن مطرح خواهد شد.

نماینده مردم قم در ادامه به مسیری که این اعتبارنامه گذرانده اشاره کرد و گفت: در این مسیر بر قانون، توصیه‌های امام و رهبری و بر شفاف‌سازی تاکید داشتیم و سعی کردیم برای حرف خود سند داشته باشیم، اما شعبه ۱۲ و کمیسیون تحقیق اسناد ما را بررسی نکردند.

وی به دیدار با آیت الله جنتی اشاره کرد و گفت: وی تاکید کرد که مجلس به وظیفه قانونی خودش درباره اسناد عمل کند.

زاکانی در ادامه دلیل طرح این موضوع در جمع خبرنگاران را این‌گونه مطرح کرد: امروز مجبوریم در نشست خبری صحبت خود را عنوان کنیم؛ چرا که در مجلس نتوانستیم اسناد را مطرح کنیم. هرچند معتقدیم همه نمایندگان محترم هستند و همه باید به قانون پایبند باشند، اما دروغ گویی و عدم شفافیت نابخشودنی است و نباید با این موضوع احساسی بررسی شود.

وی بیان کرد: آقای تاج گردون ادعا کرده ما به مادرش اهانت کرده‌ یا او را به اسرائیل منتسب کرده‌ایم، ‌همچنین مدعی شده ما لر ستیز هستیم، اما هیچ کدام از این ادعاها درست نیستند، حتی برخی معترضان هم لر بوده و برای ما همه قومیت‌ها محترم‌ هستند. ما بر اساس منافع مردم و مصالح انقلاب اعتراض خود را پیگیری می‌کنیم.

ادامه دارد...

31 / 320 علیرضا زاکانی اعتبارنامه تاجگردون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا زاکانی اعتبارنامه تاجگردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دامنه اعتراض های دانشجویی در آمریکا همچنان در حال گسترش است. و به حدود 80 دانشگاه و موسسه آموزشی رسیده است.
تلویزیون ای بی سی گزارش داد دانشگاه های شمالی آمریکا هم به اعتراض ها پیوسته اند در حالی که معمولا از فضای سیاسی دور هستند.
در دانشگاه هاملین ایالت مینه سوتا، حامیان فلسطین تحصن کردند و ضد صهیونیست ها شعار سر دادند.
دانشجویان دانشگاه ویرجینیا هم به جنگ غزه اعتراض کردند و پایان کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
تاکنون شمار بازداشتی های دانشجویان در آمریکا به بیش از هزار نفر رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!