Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@07:46:20 GMT

توقیف محموله سنگین مواد مخدر در مرز میرجاوه

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۹۲۰۴

توقیف محموله سنگین مواد مخدر در مرز میرجاوه

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۴۳۸ کیلوگرم موادمخدر طی دو عملیات جداگانه توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار احمدعلی گودرزی در این باره گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "تگور" شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد، مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: در این عملیات هدفمند سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی مرزداران توان مقابله نداشتند، از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در پاک سازی منطقه یک تن و ۱۸۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در یک دشت وسیع و در چند نقطه مخفی شده بود، کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار گودرزی در ادامه به یک عملیات موفقیت‌آمیز جداگانه دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه نیز اشاره کرد و افزود: در عملیاتی جداگانه، سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله خود را به وسیله یک دستگاه خودرو تویوتا وارد کشور کنند، با هوشیاری مرزداران از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و ضمن رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو ۲۵۸ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۵۶ کیلوگرم هروئین، ۱۸ کیلوگرم کراک، ۱۴ کیلوگرم مرفین و ۱۷۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان سیستان و بلوچستان به خصوص فرمانده و کارکنان هنگ مرزی میرجاوه، گفت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور، اجازه نمی دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرزباني فرمانده مرزبانی ناجا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید

ایسنا/کردستان فرمانده مرزبانی استان کردستان از شهادت دومین مرزبان مجاهد حادثه هنگ مرزی بانه خبر داد.

سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: ستوان‌دوم جلال اعتماد از مرزبانان غیور هنگ مرزی بانه که در درگیری با گروهک معاند به شدت مجروح شده و در بیمارستان شهرستان بانه مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، ساعاتی پیش به دلیل شدت جراحت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و هم‌رزمانش، افزود: در خط مقدم دفاع از خاک کشور مرزبانان از جان مایه گذاشته و لرزه بر پیکره مجرمان و متجاوزان مرزی انداخته‌اند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، شهید اعتماد متأهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران