Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:55:08 GMT

بهترین روش خرید کتاب پزشکی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۹۲۴۷

بهترین روش خرید کتاب پزشکی در تهران

با پیشرفته شدن ساختار جوامع بشری و بهبود علوم و فناوری‌های نوین در سراسر دنیا، بیشتر نیازهای ضروری مردم از طریق خرید اینترنتی برطرف می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام انتشارات جعفری، یکی از پرطرفدارترین کتاب‌هایی که برای دانشجویان پزشکی اهمیت زیادی دارد، تهیه کتاب پزشکی از یک مرجع مطمئن با کمترین هزینه ممکن می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشارات جعفری نوین به‌صورت حضوری و فروشگاه اینترنتی نیاز شما را فراهم خواهد کرد.

مزایای خرید اینترنتی کتاب پزشکی

۱-مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی کتاب با فروشگاه‌های فیزیکی:

یکی از  اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران به خرید اینترنتی کتاب روی آورند  این امکان برای آنها ایجاد می‌شود تا قیمت‌ها را مقایسه کنند.

در حالت کلی می‌توان گفت که برای دانشجویان رشته‌های پرطرفدار مانند پزشکی، خرید کتاب از طریق اینترنت بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود؛ چرا که از این طریق آنان می‌توانند در بسیاری از هزینه‌های جانبی که خرید کتاب حضوری دارد، صرفه‌جویی کنند؛ مثلا برای خرید کتاب پرستاری  می‌توانید با مراجعه به صفحه ، به‌راحتی کتاب‌های مختلف را مورد مقایسه قرار داده و آنها را خریداری کنید

۲-صرفه‌جویی در زمان و هزینه:

مسلما رشته‌ی پرکاربردی مانند پزشکی، نیاز به خرید و تهیه کتاب‌های زیادی دارد و دانشجویان نمی‌توانند هر بار برای تهیه هر یک از آنها با صرف وقت بسیار زیادی به فروشگاه‌های حضوری مراجعه کنند. بهترین راهی که می‌توان از طریق آن کتاب‌های موردنیازشان را تهیه کنند آن است که از مزایای فروشگاه اینترنتی استفاده کنند.

از طرفی دیگر توجه داشته باشید که خرید نسخه چاپی تمامی کتاب‌ها برای دانشجویان هزینه‌ی بالایی خواهد داشت، در چنین مواردی آنان می‌توانند از مزایای خرید نسخه الکترونیکی کتاب‌ها استفاده کنند.

یکی از انتشاراتی که امکان تهیه‌ی نسخه‌ی الکترونیکی را با کمترین هزینه برای دانشجویان ایجاد کرده است، انتشارات جعفری نوین می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه اینترنتی به این فروشگاه تخصصی کتاب پزشکی، نسخه الکترونیکی کتاب‌های موردنیازتان را تهیه کنید.

۳-استفاده از تخفیف:

 انتشارات جعفری نوین برای فروش برخی از کتب پزشکی، تخفیف‌هایی از ۵ تا ۲۰ در نظر گرفته که دانشجویان می‌توانند از آن استفاده کنند. از این طریق دیگر به‌راحتی می‌توانید بدون چانه زدن و معطلی کتاب‌های مورد نظرتان را با کمترین هزینه تهیه کنید. برای مثال می‌توان مقایسه کتب فارماکولوژی و داروسازی مثال زد که تمام کتاب‌ها به‌صورت تخفیف دار درج‌ شده است.

۴-ارسال رایگان

وب سایت پزشکی جعفری نوین امکانی فراهم کرده تا کسانی که خرید بیش از مبلغی ارسال به تمام نقاط ایران را به‌صورت رایگان انجام دهد. این ویژگی باعث شده تا کاربران وب سایت هیچ پرداخت اضافه‌ای بابت ارسال نداشته باشند.

۵-دانلود کتاب به‌صورت نسخه الکترونیکی

خرید نسخه چاپی تمامی کتاب‌ها برای دانشجویان هزینه‌ی بالایی خواهد داشت، در چنین مواردی آنان می‌توانند از مزایای خرید نسخه الکترونیکی کتاب‌ها استفاده کنند.

یکی از انتشاراتی که امکان تهیه‌ی نسخه‌ی الکترونیکی را با کمترین هزینه برای دانشجویان ایجاد کرده است، انتشارات جعفری نوین می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه اینترنتی به این فروشگاه تخصصی، نسخه الکترونیکی کتاب‌های موردنیازتان را تهیه کنید.

از طریق وب سایت فروشگاه می‌توانید کتاب‌ها را به‌صورت نسخه PDF دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

در صورتی‌ که کتابی نسخه دانلود داشته باشد می فایل آن را دانلود کنید.

سخن پایانی

هرساله بسیاری از دانشجویان در سراسر کشور برای خرید کتاب‌های پزشکی و پیراپزشکی هزینه‌ی بسیار زیادی صرف می‌کنند و درنهایت نیز نمی‌توانند بسیاری از کتاب‌های موردنیازشان را تهیه کنند.

انتشارات جعفری نوین، این امکان را برای همه‌ی دانشجویان ایجاد کرده تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی کتاب‌های موردنیازشان را با کمترین هزینه تهیه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتشارات جعفری کمترین هزینه برای دانشجویان استفاده کنند ی دانشجویان کتاب پزشکی خرید نسخه خرید کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایشنامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است.

«رازی بین من و تو» نوشته محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاریست که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود.

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایشنامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان ۳۰۰ نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان ۵۰۰ نسخه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6089724 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • دست درازی صهیونیست‌ها به گنجینه ایران
  • باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی