Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ اعتقاد دارد که رقابت درون تیمی باید افزایش پیدا کند. 

طرفداری - اوله گونار سولسشر اعتقاد دارد که اودیون ایگالو معلم خوبی برای آنتونی مارسیال محسوب می شود. 

به گزارش سایت گل، مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ قبلا در پست وینگ چپ بازی می کرد ولی حالا در پست شماره 9 به کار گرفته می شود؛ جایی که می تواند از تجارب ایگالوی 31 ساله که در نیجریه، نروژ، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و چین بازی کرده است، استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اودیون یک شماره 9 تخصصی است که در کل دوران حرفه ای خودش در آن پست بازی کرد، در حالی که آنتونی بیشتر در سمت چپ زمین بازی کرده است. اودیون از نظر تحرک درون زمین و حفظ توپ به او در تمرینات کمک می کند. آنتونی در حال یاد گرفتن از یک مهاجم مرکزی با تجربه است. 

با وجود این که مارسیال همیشه با ثبات نبوده است، گل بعدی او بیستمین گلش در فصل 20-2019 خواهد بود و این یعنی فصل خوبی را سپری کرده است. سولسشر احتمال جذب مهاجمی جدید را رد نکرد ولی فعلا از مارسیال حمایت می کند.

این اولین فصلی است که او به معنای واقعی در پست شماره 9 بازی می کند. او باید در وسط زمین در رأس توجهات قرار می گرفت. وقتی برای منچستریونایتد بازی می کنید، گاهی انجام دادن این کار راحت نیست ولی می داند که به او اعتماد داریم و گمان می کنم می داند که دنبال پیشرفتش هستیم. ما باز هم او را به چالش خواهیم کشید. همیشه درون، اطراف و بیرون باشگاه بازیکنانی هستند که می خواهند شماره 9 منچستریونایتد باشند. همیشه روی مهاجم مرکزی تیم فشار وارد است ولی او تا کنون خیلی خوب کار کرده است. 

سرمربی منچستریونایتد افزود:

در منچستریونایتد باید در هر پست رقابت وجود داشته باشد. اگر فکر می کنی بازی کردن در هر مسابقه حق تو است و آنقدر خوب کار می کنی که به فکر جانشینی برای تو نباشیم، اشتباه می کنی. من خودم سال ها به عنوان یک مهاجم در اینجا حضور داشتم و در آن مدت تدی شرینگهام، دوایت یورک، رود فن نیستلروی و وین رونی به تیم اضافه شدند. ما همیشه باید دنبال پیشرفت باشیم و اگر بازیکنان تیم پیشرفت نکنند، شاید دنبال فرد دیگری بگردیم چون باید بهتر شویم. ما خیلی با جایی که می خواهیم به آن برسیم و باید در آنجا باشیم، فاصله داریم. 

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در حمایت از بازیکنانش اضافه کرد:

من همیشه به میسون (گرینوود)، مارکوس (رشفورد) و آنتونی ایمان داشتم. فکر می کنم اعتماد کردن به آن ها باعث پیشرفت شان می شود. آن ها می دانند که بهترین ها را برای شان می خواهم ولی همچنین می دانند که باید بهترین تصمیم را برای تیم و باشگاه بگیرم. من هنوز منتظر شکوفایی هر سه نفر آن ها هستم چون هنوز از برخی جوانب باید بهتر شوند. 

سولسشر می گوید مارسیال صرفا در پست شماره 9 بازی نمی کند، بلکه از آن لذت می برد.

او با لبخندی بر لب بازی می کند. آنتونی فصل خیلی خوبی داشته و عنصر خیلی مهمی برای ما بوده است. این را طی ماه هایی که به دلیل مصدومیت غایب بود حس کردیم؛ در آن دوران با مشکل مواجه شدیم. اما می داند که ما به او اعتماد داریم. می داند که در قبالش صبور خواهیم بود و با او کار خواهیم کرد. 

پل پوگبا و برونو فرناندز

سولسشر با بازگشت پل پوگبا از مصدومیت و اضافه شدن برونو فرناندز به ترکیب تیمش، از کیفیت بیشتری در فاز هجومی برخوردار شده است. او در ستایش دو هافبک طراح تیمش گفت:

بازیکنان هجومی تیم می دانند که بازیکنانی پشت سرشان هستند که می توانند از هیچ، فرصت بسازند. برونو می تواند در جایی که فضایی وجود ندارد فرصت بسازد؛ او هنگام پشت کردن به دروازه خیلی خوب کار کرده است. پوگبا هم فرصت می سازد؛ هر دوی آن ها بازیکنان خلاقی هستند که توانایی های بالایی دارند و می توانند پاس های خوبی ارسال کنند. بازی کردن جلوی این دو نفر به عنوان یک مهاجم لذتبخش است. من خودم این را با بازی کردن جلوی پل اسکولز، رایان گیگز، دیوید بکام و خوان سباستین ورون احساس کردم. به نظرم ما می توانیم به شیوه های متعددی بازی کنیم. برونو به عنوان هافبک میانی و در سیستم الماس در پست شماره 8، 10، چپ و یا راست خط میانی بازی کرده است. پوگبا هم همین طور است. من اسکات مک تومینای، فرد و نمانیا ماتیچ را هم دارم که بیرون گذاشتن آن ها از ترکیب دردسری برای من است. در موقعیت خوبی قرار داریم. اگر به خوب بازی کردن ادامه بدهیم، پیشرفت کنیم و به رتبه های بالای جدول برسیم، به نظرم می توانیم گزینه جذابی برای بازیکنان باشیم. ضمنا همه می دانند منچستریونایتد در یک نقطه دوباره جام کسب کردن را شروع خواهد کرد. 

منچستریونایتد با هدف ادامه دادن به روند شکست ناپذیری خود در 14 بازی اخیر به مصاف برایتون می رود. آیا آن ها می توانند به این روال ادامه بدهند؟

پاسخ کوتاه شما بله خواهد بود چون هر تیمی از منچستریونایتد در هر مسابقه ای و مقابل هر حریفی باید با باور داشتن به توانایی خود برای برنده شدن وارد زمین شود. اما جواب بلند این است که این موضوع فراتر از این ها است. عوامل مختلفی می توانند روی روند تیم تاثیر گذار باشند اما امیدواریم به آن ادامه بدهیم و می خواهیم تا جای ممکن بر همین اساس پیش برویم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پست شماره بازی کردن شماره 9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است

سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن به پیروزی تیمش مقابل رُم در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژابی آلونسو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود رُم را شکست دادند تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کرده باشند، پس از این بازی گفت: ما با قدرت و نظم تیمی سخت جنگیدیم اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. ما روی ضدحملات عالی بازی کردیم و با وجود اینکه از موقعیت‌های‌مان برای به ثمر رساندن گل سوم نهایت استفاده را نبردیم اما همچنان ازعملکرد این تیم راضی هستیم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم همراه با هواداران‌مان جشن صعود به فینال بگیریم.

سرمربی اسپانیایی لورکوزن که اخیراً این تیم را به قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگا رساند، تصریح کرد: این یک عملکرد متمرکز با ارائه یک بازی هوشمندانه و پخته بود. رُم هم موقعیت‌های خود را داشت اما گل اول به ما اعتماد به نفس بیشتری داد و ما چه با توپ و چه بی‌توپ خوب کار کردیم. ما در نیمه دوم احساس ثبات می‌کردیم و به سختی به رُم اجازه خلق موقعیت دادیم، چون می‌دانستیم که اگر در دفاع محکم و منضبط بمانیم، می‌توانیم موقعیت‌هایی هم روی دروازه آنها ایجاد کنیم.  

دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون

آلونسو که با لورکوزن رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده‌اند و در 47 بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده‌اند، در این باره هم خاطرنشان کرد: این روند شکست‌ناپذیری استثنایی است. این به خاطر ذهنیت عالی بازیکنانم و سطح تمرکز ثابت در سراسر تیم است اما ما نمی‌خواهیم اکنون متوقف شویم. ما باید این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.  

وی در پایان در مواجهه با این پرسش که «آیا رؤیای کسب سه‌گانه قهرمانی را دارید؟»، گفت: ما به کسب سه‌گانه نزدیک هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم