Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سفیر کشورمان در لندن از تصمیم شورای اروپا برای بازگشت تحریم های شورای امنیت علیه ایران خبر داد.

حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن دوشنبه شب در صفحه توئیترش نوشت: «معاون سیاسی وزارت خارجه فرانسه، فیلیپ اره را، در جلسه سالانه شورای اروپایی سیاست خارجی ECFR20 عنوان کرد که براساس آنچه فرانسه، انگلیس و آلمان در بیانیه اخیر خود اعلام کرده‌اند، سه کشور اروپایی از پیشنهاد آمریکا برای اسنپ بک ( بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران) حمایت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح

وزیر خارجه فرانسه در سخنانی برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله به «رفح» در جنوب نوار غزه را ایده مناسبی ندانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع دیپلماتیک فرانسوی در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که «استفان سژورنه» وزیر خارجه کشورش در جریان دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: حمله به رفح ایده بدی است و هیچ مشکلی را حل و فصل نخواهد کرد.

سژورنه در دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی به وی گفت: انجام این کار (حمله به رفح) ایده بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه و انسانی در آنجا وجود دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه بر قطعی بودن حمله زمینی به رفح تاکید کرد و گفت که چه توافقی حاصل شود و چه توافقی به دست نیاید، ارتش رژیم اشغالگر وارد رفح خواهد شد.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پیشتر اعلام کرده بود که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه