Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

تازه‌ترین آمارها حاکی از آن است که شمار قربانیان کروناویروس جدید به ۵۰۸ هزار و ۸۴ نفر رسیده و تاکنون ابتلای ۱۰ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۲۳۹ نفر نیز به این بیماری تأیید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنابر تازه‌ترین آمارها تاکنون پنج میلیون و ۶۶۴ هزار و ۴۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

از میان چهار میلیون و ۲۳۶ هزار و ۶۶۲ مورد ابتلای فعال در سراسر جهان، چهار میلیون و ۱۷۹ هزار و۱۳۲ مورد معادل ۹۹ درصد از کل موارد وضعیت خفیف داشته و تنها ۵۷ هزار و ۵۳۰ مورد معادل یک درصد از کل موارد در وضعیت وخیم قرار دارند.

همچنین از شش میلیون و ۱۷۲ هزار و ۵۷۷ پرونده مختومه بیماران مبتلا به کرونا پنج میلیون و ۶۶۴ هزار و ۴۹۳ نفر معادل ۹۲ درصد از موارد بهبود یافته و ۵۰۸ هزار و ۸۴ نفر معادل هشت درصد از موارد جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکا همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار داشته و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر برزیل و روسیه به لحاظ تعداد مبتلایان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند و برزیل و انگلیس نیز پس از آمریکا بیشترین شمار قربانیان ناشی از کروناویروس را به خود اختصاص داده‌اند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا لحظه انتشار این خبر به ترتیب به شرح زیر است:

۱. ایالات متحده دو میلیون و ۶۸۱ هزار و ۸۱۱ مبتلا، ۱۲۸ هزار و ۷۸۳ قربانی

۲. برزیل یک میلیون و ۳۷۰ هزار و ۴۸۸ مبتلا، ۵۸ هزار و ۳۸۵ قربانی

۳. روسیه ۶۴۱ هزار و ۱۵۶ مبتلا، ۹۱۶۶ قربانی

۴. هند ۵۶۷ هزار و ۵۳۶ مبتلا، ۱۶ هزار و ۹۰۴ قربانی

۵. انگلیس ۳۱۱ هزار و ۹۶۵ مبتلا، ۴۳ هزار و ۵۷۵ قربانی

۶. اسپانیا ۲۹۶ هزار و ۵۰ مبتلا، ۲۸ هزار و ۳۴۶ قربانی

۷. پرو ۲۸۲هزار و ۳۶۵ مبتلا، ۹۵۰۴ قربانی

۸. شیلی ۲۷۵ هزار و ۹۹۹ مبتلا، ۵۵۷۵ قربانی

۹. ایتالیا ۲۴۰ هزار و ۴۳۶ مبتلا، ۳۴ هزار و ۷۴۴ قربانی

۱۰. ایران ۲۲۵ هزار و ۲۰۵ مبتلا، ۱۰ هزار و ۶۷۰ قربانی

پس از آن کشورهای مکزیک با ۲۲۰ هزار و ۶۵۷ مبتلا، پاکستان با ۲۰۶ هزار و ۵۱۲ مبتلا، ترکیه با ۱۹۸ هزار و ۶۱۳ مبتلا، آلمان با ۱۹۵ هزار و ۳۹۲ مبتلا، عربستان سعودی با ۱۸۶ هزار و ۴۳۶ مبتلا، فرانسه با ۱۶۴ هزار و ۲۶۰ مبتلا، آفریقای جنوبی با ۱۴۴ هزار و ۲۶۴ هزار مبتلا، بنگلادش با ۱۴۱ هزار و ۸۰۱ مبتلا و کانادا با ۱۰۳ هزار و ۹۱۸ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.

سپس قطر با ۹۵ هزار و ۱۰۶ مبتلا، کلمبیا با ۹۵ هزار و ۴۳ مبتلا، چین با ۸۳ هزار و ۵۳۱ مبتلا، سوئد با ۶۷ هزار و ۶۶۷ مبتلا، مصر با ۶۶ هزار و ۷۵۴ مبتلا، آرژانتین با ۶۲ هزار و ۲۶۸ مبتلا، بلاروس با ۶۱ هزار و ۷۹۰ مبتلا، بلژیک با ۶۱ هزار و ۳۶۱ مبتلا، اکوادور با ۵۵ هزار و ۶۶۵ مبتلا، اندونزی با ۵۵ هزار و ۹۲ مبتلا و هلند با ۵۰ هزار و ۲۲۳ مبتلا بیش از ۵۰ هزار مورد ابتلا را تاکنون ثبت کرده‌اند.

همچنین کشورهای امارات متحده عربی، کویت، عراق، سنگاپور، اوکراین، پرتغال، عمان، فیلیپین، لهستان، سوئیس، بولیوی، پاناما، جمهوری دومینیکن، افغانستان، رومانی، ایرلند، بحرین، نیجریه، ارمنستان، سرزمین‌های اشغالی و قزاقستان بیش از ۲۰ هزار مبتلا را تاکنون ثبت کرده‌اند.

ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روزبه چشمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. بازیکن باتجربه آبی‌ها که نقش مهم و کلیدی در خط دفاعی تیم داشته و در مسابقاتی که به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده نیز نمره قبولی دریافت کرده است.

روزبه در این فصل یک گل سرنوشت ساز و سه امتیازی را در جدال برابر سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند کرد. گلی که ممکن است سرنوشت قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را تعیین کند و جام را به اردوی آبی‌های پایتخت بیاورد.

چشمی طی دوران حضور در استقلال که به بیش از 200 بازی رسیده، تنها هشت بار موفق به گلزنی شده است اما تیم‌هایی که این بازیکن برای گلزنی انتخاب کرده، جزو تیم‌های قدرتمند و مدعی هستند.

در لیگ برتر، او توانسته است مقابل پرسپولیس، سپاهان، ملوان (تیم‌های دوم تا چهارم جدول فعلی) فولاد، ذوب آهن و استقلال خوزستان گلزنی کند. این بازیکن در لیگ قهرمانان نیز دروازه الدحیل را گشوده تا در آسیا نیز موفق به گلزنی شود.

در میان فهرست قربانیان خاص و کم تعداد چشمی، قرار نگرفتن نام تراکتور نیز خودنمایی می‌کند. تیمی که روز چهارشنبه به مصاف استقلال می‌رود و باید دید که روزبه موفق به گلزنی خواهد شد و یا اینکه حداقل می‌تواند زمینه ساز پیروزی تیمش شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است