Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای سامانه مانیتورینگ ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز طبیعی استان اختصاص یافت.

او افزود: امسال نیمی از ۱۰۱ دستگاه تقلیل فشار اصلی گاز استان هوشمندسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اهالی ۲۰ روستای شهرستان لردگان از نعمت گاز بهره‌مند شدند

حیدری با اشاره به مزایای اجرای سامانه مانیتورینگ خطوط انتقال گاز اضافه کرد: با اجرا و تکمیل سامانه مانیتورینگ ایستگاه‌های تقلیل فشار، توزیع و مصرف گاز به صورت آنلاین از راه دور کنترل، ثبت و مدیریت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: هم اکنون ۳۳ ایستگاه به صورت ۱۰۰ درصدی مانیتورینگ می‌شود که با مجهز شدن ۲۳ ایستگاه دیگر به سامانه مانیتورینگ و اندازه‌گ یری گاز طبیعی در سال جاری، حدود ۵۰ درصد از ایستگاه‌های تقلیل فشار در مسیر خطوط انتقال تکمیل می‌شود.

حیدری، خدمات رسانی مطلوب و بدون وقفه، صرفه‌جویی در وقت، نظارت دقیق و آنلاین را از عمده مزایایی اجرای سامانه مانیتورینگ در ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز در خطوط اصلی انتقال محور‌های کوهستانی و سخت‌گذر استان بیان کرد.

او در پایان گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری بیش از ۹۵ درصد و ضریب نفوذ در مناطق روستایی استان ۸۶.۵ درصد است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه مانیتورینگ گاز طبیعی خطوط انتقال گاز ایستگاه های تقلیل فشار سامانه مانیتورینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به هشدار هواشناسی سطح نارنجی، از تقویت و تشدید سامانه بارشی برای استان از امروز تا فردا و احتمال وقوع سیلاب خبر داد. - اخبار استانها -

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای استان، اظهار داشت: تقویت و تشدید سامانه بارشی و وزش باد به نسبت شدید تا شدید از امروز تا فردا برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به رعد و برق و احتمال رخداد تگرگ و مه، عنوان کرد: سامانه بارشی برای اکثر مناطق استان به ویژه در کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا، فلارد و کیار فعال است و تشدید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، بیان داشت: همچنین بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب برای استان نیز پیش بینی می‌شود.

چراغ‌پور با اشاره به احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، خاطرنشان کرد: لازم است در این مدت از چرای دام در مناطق مرتفع و تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز و اجتناب شود.

انتهای پیام/7540

 

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر