Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:26:18 GMT

شکست تلخ گل گهر در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۹۶۴۵

شکست تلخ گل گهر در اصفهان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شاگردان مجید جلالی که پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا در مسیر صعودی قرار گرفته بودند و ۶ دیدار را بدون شکست پشت سر گذاشتند بعد از این تعطیلات طولانی دوباره طعم تلخ شکست را چشیدند.
در هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، دیشب، تیم‌های سپاهان و گل گهر سیرجان در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان به مصاف هم رفتند که در پایان، زردپوشان زاینده رود موفق شدند با دو گل بر میهمان سیرجانی خود پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا حسینی در دقیقه ۹ و محمد کریمی در دقیقه ۳۱ با پنالتی برای سپاهان گلزنی کردند.

با این نتیجه گل گهر ۱۹ امتیازی باقی ماند و در جایگاه ۱۴ جدول ایستاد، سپاهان نیز ۴۰ امتیازی شد و با ۱۰ امتیاز کمتر از پرسپولیس، همچنان در رده دوم جدول قرار دارد.

گل گهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر یکشنبه ۱۵ تیر در سیرجان میزبان شهرخودرو مشهد است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ دسته اول فدراسیون فوتبال ویروس کرونا گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره‌نا شهر اهواز و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

کادر فنی پرتغالی سپاهان ترکیب ۱۱ نفره طلایی پوشان را برای این مسابقه انتخاب کرده و در میان بازیکنانی که راهی مسابقه خواهند شد جای خالی یک نفر به شدت احساس می‌شود.

در واقع ژوزه مورایس تصمیم گرفته تا در این مسابقه حساس و سرنوشت ساز شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی قرار ندهد و نام او را در میان بازیکنان ذخیره قرار داده تا در صورت لزوم در نیمه دوم از او استفاده کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که فرشاد احمدزاده و رضا اسدی دو مهره تهاجمی کلیدی دیگر سپاهان نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند و حالا باید دید که اعرابی، شکاری و کاوه رضایی در غیاب نفرات اصلی خط تهاجمی سپاهان چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!