Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران، قهرمانان و مدال‌آوران رویدادهای بین‌المللی ورزش دانشجویان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران قهرمانان و مدال‌آوران رقابت‌های سی‌امین یونیورسیاد دانشجویان جهان (ناپل ایتالیا) و مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان و آسیا با حضور مسئولین عالی رتبه دانشگاهی و ورزشی کشور 14 تیرماه در وزارت علوم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از مدال‌آوران، مربیان و سرپرستان تیم‌های تکواندو ،تیراندازی ، تیراندازی با کمان، بسکتبال و کاراته تجلیل می‌شود.

این مراسم روز شنبه 14 تیرماه ساعت 9 صبح در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار می‌شود.

اعلام تاریخ برگزاری مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان در سال 2021

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی بیشتر بخوانید... دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دانشگاهی مشخص شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی فدراسیون ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود

مراسم یادبود مسعود اسکویی که به صدای ماندگار ورزش رادیو شهره بود، امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) در مسجد بلال برپا می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز 17 اردیبهشت ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد.

درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه درگذشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی