Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@18:37:16 GMT

وضعیت استان البرز قرمز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۹۷۷۹

وضعیت استان البرز قرمز شد

آفتاب‌‌نیوز :

عزیزاله شهبازی در بازدید از دانشکده دندانپزشکی البرز که روز سه‌شنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه فرصت مغتنمی بود و جا دارد از تدابیر دلسوزانه و توام با حساسیت بالای رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی در مدیریت کرونا و سلامت استان قدردانی کنم، افزود: اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی البرز در سطح ملی قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد که ما به سمت قرمز شدن پیش می رویم از این رو وضعیت استان به صورت مداوم در حال رصد است و ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه داریم.

استاندار البرز اضافه کرد: هشدارها داده شده و از امروز در شیب تندی قرار گرفتیم که می‌تواند خساراتی را برای ما داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید از طریق رسانه ها اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتری داشته باشیم، گفت: ورود به وضعیت قرمز خبر بدی است ولی به ناچار باید اعلام کنیم، باید از تردد غیرضروری پرهیز شود و استفاده از ماسک ضرورت دارد و این الزام قانونی در ستاد ملی کرونا اجباری شد.

استاندار ادامه داد: تمامی زیرمجموعه کادر بهداشتی و درمانی و بخش خصوصی در مقابله با کرونا اقدامات شایسته ای از خود بجای گذاشتند.

شهبازی با بیان اینکه از ۲۹ بهمن قرارگاه زیستی برای مقابله با کرونا در استان شکل گرفت، گفت: در این راستا تیم منسجم اورژانس البرز نیز بسیار مجرب عمل کردند.

وی عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته وعده داده شد که بیمارستان فردیس تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و بیمارستان شهر جدید هشتگرد نیز از پیمانکار قبلی گرفته شد و به سرعت تکمیل می شود.

شهبازی گفت: در خصوص احداث بیمارستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پیگیری های لازم را داریم و بیمارستان کمالشهر نیز در حال پیشرفت است.

وی افزود: جای خرسندی دارد که دانشکده دندانپزشکی البرز در بین ۴۴ دانشکده کشور در رتبه پانزدهم قرار دارد و این دانشکده پذیرش دانشجو از سراسر کشور دارد از این رو اقدامات صورت گرفته در دانشکده دندانپزشکی البرز قابل تقدیر است.

شهبازی با بیان اینکه برای تکمیل دانشکده دندانپزشکی البرز کمک های لازم را خواهیم داشت، ادامه داد: البرز در ارائه خدمات الکترونیکی و تشکیل پرونده الکترونیک جزو پیشگامان کشور بود.

وی گفت: امید است دانشگاه در امواج کرونا و مدیریت این بیماری بدرخشد و شاهد بالندگی و عزت کادر پزشکی و درمان و بهداشتی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان البرز کرونا دانشکده دندانپزشکی البرز پزشکی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

tags # جاده چالوس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب