Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهوری گفت : استان گیلان به لحاظ نیروی انسانی و زیرساخت های فرهنگی در حوزه کارآفرینی بسیار مستعد است.

وی با بیان اینکه این استان هنوز تا جایگاه شایسته و واقعی خود فاصله زیادی دارد، افزود : توقع مردم و سیستم دولتی با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های این استان بسیار بالاتر از شرایط موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اتفاقات و تحولات خوبی در سالهای اخیر در حوزه علم و فناوری در حوزه توسعه شرکت های دانش بنیان رخ داده و همچنان هم تلاشها برای تقویت این حوزه ادامه دارد.

وی تصریح کرد : امروز بیش از هر چیز نیازمند تحقق همدلی هستیم و باید همه تلاش کنیم تا محیط و زمینه های حضور، اشتغال و کارآفرینی را برای جوانان فراهم شود و بتوانیم ازظرفیت های انسانی در توسعه کشور بهره مطلوب ببریم.

ستاری با بیان اینکه به عنوان دولت باید زیرساخت های لازم را در این زمینه فراهم کنیم، افزود : استان گیلان بر خلاف بسیاری از استان ها که توسعه زیادی در حوزه زیرساخت های فناورانه داشته اند، طی سال های اخیر در این بخش سرمایه گذاری نشده و اکنون باید کمبودهای گذشته را به طور جدی جبران کنیم.

وی ادامه داد : با پیگیرهای استاندار گیلان وجلساتی که داشتیم امید است اتفاقات خوبی در آینده در حوزه زیرساختی استان ایجاد شده و بخش خصوصی در حوزه شرکت ها ورود یافته و سرمایه گذاری نماید.

وی با بیان اینکه امسال ۵ نوع واکسن انسانی توسط شرکت های دانش بنیان به بازار عرضه می شود، گفت: ۲ مورد از این واکسن ها آماده رونمایی است.

وی عنوان کرد : همچنین در زمینه تولید واکسن کرونا ۶ قرارداد فعال منعقد شده که سه مورد آن در پژوهشگاه ها و سه قرارداد هم با شرکت های دانش بنیان است.

وی ادامه داد: یکی، دو مورد از این پروژه ها پیشرفت قابل توجهی داردو امید است به نتیجه مناسب برسد.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری رشت گیلان وزارت علوم تحقیقات و فناوری رشت گیلان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور