Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از تبریز، عزیز جوانپور صبح امروز در نشست دوره توانمندسازی فرماندهان و مسئولان بسیج کارمندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار کرد: «سرمایه‌های انسانی و اجتماعی باید بر اساس فرهنگ سازمانی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی انتخاب شوند تا سازمان بتواند پیشرفت کند؛ چراکه در نظام‌های غربی کرامت انسانی و ارزش‌های الهی وجود ندارد؛ اما در نظام‌های اسلامی به انسان ارزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی بر نهادینه‌سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و کرامت انسانی و ارج نهادن به سرمایه‌های انسانی و اجتماعی تأکید کرد و افزود: «بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی رهبری در همه بخش‌ها نشان دهنده تسلط ایشان به اداره امور جامعه بوده و وظیفه بسیجیان انجام دستورهای مقام معظم رهبری است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و واحد تبریز با بیان ابلاغیه رهبری درباره نظام اداری گفت: «سیاست‌های کلی نظام اداری که در ۲۶ بند توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده هر یک از بندهای آن جای بررسی و دقت نظر دارد و می‌تواند موضوع سخنرانی‌ها و نشست‌ها باشد. با مطالعه دقیق بر روی این موضوعات و نصب‌العین قراردادن آنها دیگر در نظام اداری مشکلی نخواهیم داشت.»

جوانپور به عدالت محوری از منظر مقام معظم رهبری و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: «رهبر معظم انقلاب از تحقق کامل عدالت در کشور آن‌گونه که باید راضی نیستند و اشاراتی هم به این موضوع داشته‌اند.»

وی با تأکید بر اینکه عدالت مقوله‌ای است که اساس دین است و حضرت علی(ع) به‌دلیل برقراری مساوات و عدالت به شهادت رسیدند، اضافه کرد: «عدالت ارزش والای انسانی و الهی بوده که افراد زیادی برای آن جان خود را از دست داده و شهید شده‌اند.»

انتهای پیام/

167 / 167 کرامت انسانی ارزش‌های اسلامی عزیز جوانپور توانمندسازی فرماندهان بسیج بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد تبریز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرامت انسانی ارزش های اسلامی عزیز جوانپور توانمندسازی فرماندهان بسیج بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد تبریز ارزش های اسلامی کرامت انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، کارشناسان دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری ضمن تبیین برخی بیانات رهبر انقلاب با موضوعات فرهنگی، فریب رسانه‌های غربی با هدف انزوای مردم آشنا شد.
کارشناسان فرهنگی حاضر در این نشست نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان انقلابی را مکتب و سیره امام صادق (ع) برشمردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است