Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «قواعد فقهیه در روابط والدین و فرزندان» به قلم مریم برقعی و منیر کبیر از سوی معاونت پژوهش و انتشارات جامعةالزهرا چاپ و منتشر شد.

 

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، کتاب «قواعد فقهیه در روابط والدین و فرزندان»  به همت معاونت پژوهش جامعةالزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

 

این کتاب به قلم منیر کبیر، پژوهشگر جامعةالزهرا و مریم برقعی، مدیرگروه فقه جامعةالزهرا نگاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتاب «قواعد فقهیه در روابط والدین و فرزندان» در قطع رقعی شامل  ۱۹۲ صفحه و در ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات جامعةالزهرا به چاپ رسیده است.

 

کتاب در شش فصل تدوین شده که عنوان فصل اول «مفهوم ‌قاعده فقهی»، عنوان فصل دوم «قواعد فقهی والدین (بر و احسان» و عنوان فصل سوم «قواعد فقهی فرزندان (رضاع)» است، همچنین فصل چهارم به «قواعد فقهی فرزندان (حضانت)»، فصل پنجم به «قواعد فقهی فرزندان (ولایت)» و فصل ششم به «قواعد فقهی فرزندان (تنبیه)» می‌پردازد.

 

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، جنب حسینیه امام خمینی رحمة‌الله‌علیه مراجعه کنند.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: جامعه الزهرا س پژوهش حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی‌علمی‌ترویجی «ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی» به همت گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام حمید زراعت کاشانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می پردازد و ناقد و دبیر علمی جلسه به ترتیب حجت الاسلام علیرضا کلاهدوزان استاد سطوح حوزه علمیه و حجت الاسلام سعید فاقدی دبیر گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام است.

زمان برگزاری چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ در محل مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

علاقمندان می توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در نشست شرکت کنند.

کد خبر 6093827 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود