Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص درآمد زایی سرخپوشان گفت: سامانه هواداری یکی از منبع‌های درآمد باشگاه‌ است، این سامانه‌ ۲ هفته پیش به دستور وزارت ارتباطات مسدود و قرار شد به صورت کیف پول مجازی به فعالیت خود ادامه دهد. اما در حال حاضر هواداران با این روش آشنایی زیادی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز جلسه‌ای را هم با معاون وزیر ارتباطات در این خصوص خواهیم داشت که در این جلسه مسئولان باشگاه استقلال هم حضور دارند و امیدواریم بتوانیم مشکل سامانه‌های هواداری را حل کنیم. چرا که باشگاه‌ها از این راه درآمد دارند.

بیشتر بخوانید:

یلوه: پرسپولیس در قرارداد با کارگزار ضرر نمی‌کند/ اینستاگرام باشگاه تحت نظارت روابط عمومی باشگاه است

او ادامه داد: کارگزار ما مذاکرات خوبی را بانک‌ها داشته  و همه این تلاش‌ها برای این است که می‌خواهیم بهترین شرایط را برای پرسپولیس ایجاد کنیم. ما در واقع می‌خواهیم یک درآمد مسمتر برای پرسپولیس ایجاد کنیم تا شرایط باشگاه روز به روز بهتر شود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: تسویه حساب باشگاه آنتورب با باشگاه پرسپولیس منوط به حضور علیرضا بیرانوند در تست پزشکی این تیم است و تسویه بعد از تایید تست پزشکی بیرانوند به صورت کامل از سوی آنتورب انجام خوهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کارگزار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند، برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
با توجه به محدودیت منابع اعتباری، اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.
متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t ۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.
به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، همه مراحل ثبت‌نام و معرفی به بانک به‌صورت سامانه‌ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکان نیست.
فواد غزیعلی به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان ۱۸ تا ۷۰ سال است و تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال‌های گذشته از جمله این شرایط است.

دیگر خبرها

  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم