Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تمام ایرلاین هایی که به مقصد جزیره کیش پرواز دارند مکلف هستند پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی کشور را رعایت کنند
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش از پروتکل های ابلاغی سازمان هواپیمایی کشور به ایرلاین ها خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی از سوی ایرلاین هایی که به مقصد کیش پرواز دارند، از سوی شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش اخطار داده خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف مجدد برابر مقررات با آنان برخورد قانونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضانیا در خصوص پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در کیش گفت: شورای سلامت کیش با توان حداکثری در کنترل بیماری، اجرای طرح قرنطینه و خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در قرنطینه، همچنان با جدید تمام به فعالیت خود ادامه می دهد.
سخنگوی شورای سلامت کیش در ادامه افزود: افراد شاغلی که بیماری های زمینه ای دارند و از نظر ابتلا به بیماری کرونا دارای ریسک بالایی هستند با ارائه مدارک پزشکی خود، شرایط دورکاری برای آنان از سوی مدیران دستگاه های اجرایی فراهم می شود.
محمدرضا رضانیا با بیان این که برگزاری کلاس ها و آزمون های حضوری در جزیره کیش ممنوع است اظهار داشت: تمام دانشگاه ها، موسسات آموزشی و مدارس ملزم به برگزاری غیر حضوری کلاس ها و آزمون ها هستند.
رضانیا در ادامه تصریح کرد: به صورت استثناء آزمون های پایه دوازدهم متوسطه با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش در این منطقه برگزار می شود.
وی بیان داشت: نظر سنجی در ابعاد مختلف تاثیرات بیماری کرونا در جامعه توسط موسسه علوم و فنون کیش انجام خواهد شد.
گفتنی است همچنان استخرهای سر پوشیده در جزیره کیش مجاز به فعالیت نیستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورای سلامت کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام