Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:46:43 GMT

کرونا فعالیت‌های فرهنگی خلخال را به سایه برد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۰۳۲۳

کرونا فعالیت‌های فرهنگی خلخال را به سایه برد

رویا کاظمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخلاف سال گذشته که سالی پربار از لحاظ سطح کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه با کسب موفقیت‌های مختلف هنرمندان این شهرستان بود امسال فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای توسعه فرهنگی و هنری برگزار نشد.

وی همایش تجلیل از مفاخر و مشاهیر ، نمایشگاه‌های کتاب ،معرفی آثار هنری هنرمندان ، شب‌های شعر و دوره‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی را از اقدامات سال گذشته این اداره ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برغم اطلاع‌رسانی گسترده در زمینه شروع فعالیت‌های فرهنگی و هنری طرح اوقات فراغت تابستانی و دایر شدن کلاس‌های هنری در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال حضور نوجوانان و جوانان در رشته‌های مختلف از جمله موسیقی ،شعر ، تئاتر ، عکاسی ، تصویربرداری ، هنرهای تجسمی و نقاشی کم‌رنگ و ضعیف است.

کاظمی برگزاری همایش تجلیل از روحانیون مبارز همراه با رونمایی از کتاب روحانیت مبارز خلخال ،اجرای ششمین جشنواره تئاتر استان به میزبانی خلخال و چند برنامه فرهنگی و هنری را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ذکر کرد و افزود: در حالی زمینه اجرای این برنامه‌ها فراهم می‌شود که شرایط به حالت عادی برگشته و محدودیت‌های کرونایی از میان برداشته شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال بهداشت و سلامت ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال بهداشت و سلامت فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد