Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

آگوئرو، کلید انتقال مدافع اسلواک به منچستر سیتی

از مدت‌ها قبل شایعه حضور مدافع اسلواک اینتر یعنی میلان اشکرینیار در منچستر سیتی مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که پپ گواردیولا از بزرگ ترین علاقه مندان به سبک بازی این مدافع 25 ساله به حساب می آید و قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را برای تیمش به خدمت بگیرد.

حالا و در همین رابطه این طور به نظر می‌آید که منچسترسیتی هنوز هم شرایط جذب اشکرینیار را دنبال می‌کند. از طرفی امکان یک معاوضه بین دو باشگاه سیتی و اینتر نیز وجود دارد. ‏کالچیو مرکاتو در این باره ادعا می‌کند که اینتر برای معاوضه اشکرینیار با سرخیو آگوئرو چراغ سبز نشان داده است. این در حالی است که چند هفته پیش صحبت هایی در رابطه با علاقه نراتزوری به جذب دیگر مهاجم سیتی یعنی گابریل ژسوس نیز مطرح شده بود.

چراغ سبز ستاره بارسا برای انتقال به PSG

در هفته‌های اخیر صحبت های زیادی در رابطه با علاقه پاری سن ژرمن به جذب ایوان راکیتیچ مطرح شده است. حالا و در همین رابطه اما نشریه فوت مرکاتو مدعی شده که خود این ستاره کروات نیز برای پیوستن به جمع پاریسی ها علاقه نشان داده است. از طرفی بارسلونا هم می خواهد از فروش این بازیکن درآمدزایی داشته باشد و به همین خاطر به نظر می رسد که بلوگرانا نیز با این انتقال کاملاً موافق خواهد بود.

خبر ویژه رئیس سری آ برای هواداران ایتالیایی

ایتالیا حالا رفته رفته وضعیت بهتری را در رابطه با ویروس کرونا تجربه می کند چرا که آمار مرگ و میر در این کشور به شکل چشمگیری کاهش یافته و تعداد مبتلایان به این ویروس ترسناک نیز کم تر از قبل شده است. سینما ها و تئاتر ها دوباره بازگشایی شده اند و با رعایت فاصله اجتماعی به کار خود ادامه می دهند پس دلیلی برای بسته ماندن درب ورزشگاه ها وجود ندارد.

حالا و در همین رابطه رئیس سری آ یعنی پائولو دال پینو در این باره می گوید: " "ما باید محتاط و صبور باشیم اما اطمینان داریم که اگر وضعیت سلامتی به بهبود خود ادامه دهد، بازگشت تدریجی هواداران به ورزشگاه ها یک واقعیت خواهد بود؛ شاید تا حدود یک ماه آینده."

واکنش اینستاگرامی آرتور ملو به یوونتوسی شدن

آرتور ملو بعد از قطعی شدن انتقالش به یوونتوس، در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: " از علاقه زیاد یوونتوس به منظور انتقال به این گروه بسیار سپاسگزار هستم. این موضوع را می دانم که باید به یک باشگاه بزرگ بروم. چالش‌های زیادی در انتظار ما خواهد بود که یوونتوس باید در برابر همه آنها پیروز شود."

آتور همچنین در ادامه به زبان اسپانیایی در رابطه با ادامه فصل با بارسلونا نیز نوشت: " اکنون تمام تمرکزم را روی زمانی که در آن قرار داریم، خواهم گذاشت. هدف های بزرگی در بارسلونا داریم و تا لحظات پایانی فصل تمام تلاش خود را در زمین مسابقه به کار خواهیم گرفت. برای هم تیمی ها و طرفداران."

تصمیم متفاوت ستاره رئال مادرید برای فصل بعد

توافق اشرف حکیمی برای انتقال به اینتر به طور قطعی انجام شده و این بازیکن به زودی برای مراحل اداری قرارداد و گذراندن تست پزشکی راهی ایتالیا خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ داد که رئال مادرید علاقمند به بازگرداندن او بود و چند تیم دیگر نیز اشرف حکیمی را می خواستند، اما پروژه اینتر او را مجاب به گرفتن این تصمیم کرده است.

اشرف حکیمی مدت ها بود مدنظر اینتر قرار داشت و مذاکرات مدیران این باشگاه با او از مدتی قبل و به صورت مخفیانه آغاز شده بود. آنتونیو کونته در گفت و گو با اشرف حکیمی به او قول داده نقشی محوری در ترکیب خواهد داشت و با توجه به ترکیب سه دفاعه اینتر، او می تواند در پست وینگ بک در این تیم به میدان برود؛ همان پستی که اشرف حکیمی در ماه های اخیر در دورتموند نیز آنجا حضور داشته و نمایش فوق العاده ای نیز ارائه داده است.

تیمو ورنر و فاش کردن دلیل انتخاب چلسی

تیمو ورنر ضمن خوشحالی از حضور در چلسی در مصاحبه ای گفت: " من احساس کردم که زمان تغییر دادن باشگاه برای من فرا رسیده است. وقت آن شده بود که به یک باشگاه در کلاس جهانی نقل مکان کنم. چلسی یک پیشنهاد فوق العاده و جذاب را برای من ارائه داد و از طرفی خیلی برای این انتقال تلاش کرد.
بعد از هر مذاکره ای که با چلسی داشتم بیشتر به این موضوع پی می بردم که اینجا گزینه بسیار خوبی برای من خواهد بود."

ورنر در ادامه گفت: " چلسی سه فصل قبل و مانند منچستر سیتی در سال گذشته و لیورپول در فصل جاری به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیده بود. من این احساس را داشتم که آنها به دنبال بستن یک تیم قدرتمند هستند. صحبت پنهانی درباره من وجود ندارد و همه از این موضوع مطلع هستند که پیشنهادات زیادی پیش رویم قرار داشت. با این حال مسئله مالی هیچ اهمیتی برای من نداشت چرا که در این صورت به باشگاه های چینی میرفتم.

ستاره جدید یوونتوس؛ چهارمین خرید گران تاریخ

در شرایطی که با توجه به شیوع ویروس کرونا تصور بر آن بود که شاهد انتقال هنگفتی در تابستان نباشیم، اما یوونتوس ساعتی قبل قرارداد آرتور ملو را قطعی کرد تا فعلا گرانقیمیت ترین انتقال تابستانی متعلق به این باشگاه ایتالیایی باشد.

با انتقال 72 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش ، آرتور ملو به یکی بازیکنان گرانقیمت تاریخ یوونتوس تبدیل می شود. کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و خرید 117 میلیون یورویی یوونتوس از رئال مادرید در تابستان سال 2018 با فاصله قابل توجهی رتبه اول را در اختیار دارد و در رتبه دوم شاهد انتقال 90 میلیون یورویی گونزالو هیگواین از ناپولی در تابستان سال 2016 هستیم.

یوونتوس برای خرید ماتیس دی لیخت از آژاکس در تابستان گذشته 85.5 میلیون یورو هزینه کرد تا او در سکوی سوم قرار گیرد و حالا آرتور رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

اولتیماتوم جدی ستاره‌های بارسلونا به سرمربی

حرف‌های سوارز، اولین اولتیماتوم جدی به ستین بود. پیش از این در زمان والورده (سرمربی سابق بارسا) و در همان بازی‌های ابتدای این فصل نیز چنین انتقاداتی از سوی بازیکنان شنیده می‌شد. مهاجم اروگوئه‌ای با وجود اینکه در این فصل مشکل مصدومیت زانو داشت و چندین بازی را در این فصل به همین دلیل از دست داد. او همچنان بار تیم را در بازی‌های خارج از خانه به دوش می‌کشد جایی که توانسته ۷ گل از ۱۳ گل تیمش را به ثمر برساند. ستین دقیقه ۸۱ سوارس را از بازی بیرون کشید و گریزمن را به زمین فرستاد و بارسلونا در دقیقه ۸۸ گل تساوی را دریافت کرد و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد. همین موضوع باعث عصبانیت بیشتر سوارز شد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان اشرف حکیمی اینتر میلان دورتموند رئال مادرید سری آ تیمو ورنر چلسی بارسلونا لوییس سوارز چلسی آرتور ملو یوونتوس کریستیانو رونالدو گونزالو هیگواین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان اشرف حکیمی اینتر میلان دورتموند رئال مادرید سری آ تیمو ورنر چلسی بارسلونا لوییس سوارز چلسی آرتور ملو یوونتوس کریستیانو رونالدو گونزالو هیگواین رئال مادرید اشرف حکیمی آرتور ملو تیمو ورنر برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید یک بازی حساس و تماشایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند.

شاگردان توماس توخل روز گذشته هم بازی بسیار مهمی برابر اشتوتگارت داشتند که با شکست 1-3 به پایان رسید و اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت گریرو بود که در دقیقه هفدهم از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئون گورتسکا داد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بایرن پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که این مصدومیت جدی باشد و گفته بودند که احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید وجود دارد و حالا باشگاه بایرن به‌صورت رسمی خبر را اعلام کرد.

گفته شده است که گریرو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مچ پایش شرایط همراهی بایرن در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت و به این ترتیب توخل نمی‌تواند از او در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان استفاده کند.

دیگر خبرها

  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی