Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر صبح امروز در نشست نشست هم‌اندیشی مجلس، صدا و سیما و توسعه همه جانبه، بیان کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی اثرگذار و روابط عمومی تابلوی تبلیغاتی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سید حسین ناظر گفت: در عرصه‌های تهاجم رسانه‌های بین المللی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند نقش مهم و ارزنده‌ای در حمایت و پشتیبانی از صدا و سیما داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: صدا و سیما یک فرصت و امکان بسیار والا و ارزشمند برای توانبخشی و قوام بخشی به نظام و مردم است.

عبدالکریم جمیری یادآور شد: صدا و سیما می‌تواند خلاقانه مردم را وادار به روحیه مطالبه گری و در مسیر حقیقی دفاع از نظام جمهوری اسلامی قرار دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر، نماینده مردم شهرستان دشتستان و دکتر غلامحسین کرمی نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان به طرح دیدگاه‌های خود در زمینه تعامل صدا و سیما و مجلس شورای اسلامی، ایجاد روحیه مطالبه‌گری مردم و پاسخگویی مسئولان، توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و ملی، اهتمام به امور جوانان و نهاد خانواده، تحلیل و تفسیر جامع از شرایط موجود استان و انعکاس توانمندی‌های مختلف آن، و همچنین ضرورت افکارسنجی و اعتبار بخشی به رسانه و حمایت همه جانبه از صدا و سیما برای پیشرفت و تعالی و استان پرداختند.

پس از این نشست اعضا مجمع نمایندگان استان بوشهر از زیرساخت‌های فنی و مراحل تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بازدید کردند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس رسانه ملی روحیه مطالبه گری روابط عمومی نماینده مردم شهرستان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان