Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی از برگزاری کلاس های برکرانه نور با حضور ۵۰ نفر از جوانان و نوجوانان روستا در مسجد جامع قالهر خبر داد.

«اسماعیل سهرابی» ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت به آغاز فعالیت های کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: به دلیل اینکه روستای قالهر از سوی مسئولان بهداشتی با وضعیت سفید اعلام شده است فعالیت ها و کلاس های تابستانی و اوقات فراغت این کانون آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر از توابع دلیجان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه ها و کلاس ها افزود: کلاس های بر کرانه نور در دور بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برکرانه نور تفسیر قرآن کریم در 16 درس و 22 جلسه برگزار می شود، بیان کرد: این کلاس ها در جلسات نیم ساعته و با رعایت فاصله اجتماعی در حال برگزاری است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در این کلاس ها 30 نفر از خواهران جوان و نوجوان  و 20 نفر از برادران شرکت دارند که در پایان در آزمون استانی شرکت خواهند کرد.

 

سهرابی همچنین از آغاز کلاس های تابستانی و اوقات فراغت این کانون خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت سفید روستا کلاس های تابستانی ما با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده و مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر ادامه داد: این کلاس ها شامل روخوانی، روانخوانی، نهج البلاغه، تنیس روی میز و شطرنج است.

 

این مقام مسئول همچنین از برگزاری جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) نیز خبر داد و گفت: این مراسم نیز در شب میلاد و با رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک کانون های مساجد روستای قالهر کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی