Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نظر هیات وزنه برداری خوزستان تیم نفت مسجدسلیمان به عنوان قهرمان مسابقات لیگ برتر وزنه برداری استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، مسابقات فصل ۹۹-۹۸ لیگ برتر وزنه برداری استان خوزستان که با حضور هفت تیم نفت مسجدسلیمان، مناطق نفتخیز جنوب، هیات وزنه برداری ایذه، هیات وزنه برداری شوشتر، هیات وزنه برداری بندر امام خمینی(ره)، هیات وزنه برداری رامهرمز و هیات وزنه برداری مسجدسلیمان شروع شده بود با قهرمانی زودهنگام پولادمردان نوجوان تیم نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو هفته ی برگزار شده از ۶ هفته ی این لیگ، تیم نفت مسجدسلیمان با ۱۵۰۶ امتیاز و با اختلاف زیاد نسبت به تیم دوم که مناطق نفتخیز جنوب با ۱۴۱۶ امتیاز است، صدرنشین شد.

ادامه ی لیگ به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اجباری مسابقات ورزشی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا میسر نشد، در همین راستا با توجه به صدرنشینی بلامنازع و قاطعانه تیم نفت مسجدسلیمان در دو هفته ی نخست و اختلاف امتیاز زیاد با تیم تعقیب کننده، با نظر هیات وزنه برداری استان حکم قهرمانی این تیم صادر و ابلاغ شد.

پولادمردان نوجوان تیم نفت مسجدسلیمان در این رقابت ها را ایلیا صالحی پور، بهراد کریمی، محمدرضا غالبی، احمدرضا غالبی، متین الهی فر، عرشیا سلطانی، کاوه بساک، شاهرخ صالحی پور، نریمان نقدی پور، کیان سهرابی، دادمهر مهمدی، عیسی قربانی، آرین رسول زاده، ایلیا علیدادی، هادی اورامه و امیر محمد بهرامیبا هدایت کادر فنی؛ میلاد رامهرمزی(سرمربی)، آیت اروامه و یاسین نامداری(مربی) تشکیل داده بودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر وزنه برداری برنا خوزستان وزنه برداری خوزستان هیات وزنه برداری خوزستان فدراسیون وزنه برداری ایران رقابت های وزنه برداری خوزستان تیم نفت مسجدسلیمان هیات وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد.   ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.   با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم‌های برتر مشخص شدند.   بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.   در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد