Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - محبوبه قرمزچشمه؛ مراسم بهره‌برداری از سومین مرحله تحویل ناوگان جدید ریلی و توسعه همکاری‌های اقتصادی و اجتماعی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز سه‌شنبه ۱۰خرداد با حضور با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس هیات عامل ایمیدرو، شهردار تهران، مدیرعامل راه آهن در سالن غدیر ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از جمله مهمترین برنامه‌های این مراسم اجرایی شدن سومین مرحله بهره برداری از ناوگان جدید ریلی در سال جهش تولید، ورود ۶۵ دستگاه ناوگان تولید داخل به شبکه ریلی و امضای دو تفاهم نامه با محوریت راه آهن بود.

سعید رسولی، مدیر عامل راه آهن در این مراسم به عنوان اولین سخنران با اشاره به اهمیت توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی کشور گفت: سومین مرحله بهره برداری از ناوگان جدید ریلی در سال جهش تولید در حال اجراست.۶۵ دستگاه ناوگان ریلی با سرمایه گذاری ۱۵۶ میلیارد تومانی، هشت شرکت حمل ونقل ریلی، این ناوگان از امروز سیر خود را در شبکه ریلی کشور آغاز می کند  که در مجموع در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی افزود: با تزریق منابع مالی جدید این روند سرعت بیشتری خواهد گرفت. با حمایت های بیشتر، فعالیت صاحبان حرفه ها که امروز یا غیرت فعالیت می کنند، رونق بیشتر خواهد گرفت.

رسولی در ادامه  گفت: دومین اتفاق مهم امروز امضای تفاهم نامه مشارکت و سرمایه‌گذاری در احداث خطوط دوم ریلی مسیر سنگان تربت جندق   است.

با اجرای این تفاهم نامه اتصال معادن کشور به بندر شهید رجایی تسهیل می شود. اجرای این برنامه  با سرمایه گذاری داخلی و همکاری  ایمیدرو اجرایی می شود.

وی در ادامه به امضای یک تفاهم نامه با شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: برای کلان شهر تهران از سال ۸۷ عملیات اجرایی تونل ریلی تهران به تبریز شروع شده و ۷ سال است اراضی بالای این تونل بلا استفاده بوده و امروز یا همکاری شهرداری های منطقه ۱۷ و ۱۸ به یک سند همکاری و تفاهم عملیاتی رسیدیم و شروع پروژه به زودی اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن ایران  افزود: این همکاری یک الگوی مناسب برای همکاری راه آهن ایران با سایر شهرداری های ایران است.امیدواریم با حمایت  روز های طلایی توسعه ریلی کشور را شاهد باشیم.

خبر در حال تکمیل است...

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل ریلی تفاهمنامه شبکه ریلی توسعه ریلی سعید رسولی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا