Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حامد سلیمی مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران در خصوص امکان دریافت غیر حضوری گواهی های پایان کار ساختمانی گفت: در راستای فرآیند هوشمندسازی و به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی و تسریع در امور، از تاریخ هفتم تیر ماه سال جاری"چاپ گواهی های پایان کار ساختمانی" از دسترسی مرکز چاپ اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه خارج و به صورت سیستمی آرشیو می شود؛ از این رو دیگر نیازی به مراجعه حضوری به این اداره کل نبوده و متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به سامانه urban.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tehran.ir  و با استفاده از نام کاربری شهروندی خود اقدام به دریافت و چاپ گواهی نمایند.

وی افزود: در صورتیکه متقاضی فاقد حساب کاربری شهروندی باشد، ابتدا باید در سامانه تهران من(my.tehran.ir) ثبت نام کرده و پس از دریافت پیامک حاوی نام کاربری و رمز ورود برای ثبت تعهدنامه ی صیانت از نام کاربری، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کند. 

براساس گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سلیمی تأکید کرد: بعد از تأیید تعهد نامه در دفتر خدمات الکترونیک شهر، (مالک/ متقاضی) می تواند با مراجعه به سامانه urban.tehran.ir  و ورود با نام کاربری شهروندی خود اقدام به دریافت و چاپ گواهی نماید.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نام کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی