Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@02:16:51 GMT

آردا توران از بارسلونا جدا شد / رسمی

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۱۰۹۶

قرارداد آردا توران، وینگر ترک بارسلونا با این باشگاه به پایان رسید.

طرفداری - قرارداد پنج ساله آردا توران، وینگر 33 ساله اهل ترکیه با بارسلونا امروز به پایان رسید.

به گزارش NTV spor، دوران آردا توران در بارسلونا به پایان رسید. قرارداد پنج ساله آردا توران با بارسلونا امروز به بارسلونا خاتمه یافت و حالا این بازیکن سابق تیم ملی ترکیه باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آردا توران که در تابستان 2015 با انتقالی 34 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست، در بارسلونا دوران خیلی موفقی را سپری نکرد و طی سه سال و نیم حضور در بارسلونا، 55 بازی برای این تیم انجام داد که حاصل آن 15 گل و 11 پاس گل بود. آردا توران در ژانویه 2018 با قراردادی قرضی یک سال و نیمه به باشاک شهیر ترکیه پیوست اما در این تیم هم موفق نبود و با حواشی زیادی روبرو شد، تا جایی که طی فصل 20-2019 فقط در 12 بازی و 297 دقیقه برای باشاک شهیر به میدان رفت و قراردادش را با این تیم فسخ کرد. 

در همین راستا بخوانید:

آردا توران به دو سال و هشت ماه حبس تعلیقی محکوم شد قرارداد آردا توران با باشاک شهیر ترکیه فسخ شد توران: من بعد از مسی و سوارز سومین گل‌ساز برتر بارسلونا بودم ولی والورده به من توجهی نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آردا توران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند

شب گذشته منابع محلی در کاتالونیا اعلام کردند ژاوی پس از جلسه با لاپورتا در بارسلونا ماندنی شده است. لاپورتا به خبرنگاران گفته بود در نشست خبری امروز همه چیز را توضیح خواهد داد.

به گزارش ایسنا، رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت