Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوالی ساعت ۱۸ روز گذشته پس از دریافت خبر آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری در مجاورت یک مزرعه در جاده ی خاوران، قاسم‌آباد، جاده گاز، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، زنگ ایستگاه ۱۲۱ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات را عازم محل حادثه کرد.

حیدرعلی بهرامی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره، جزئیات این حادثه اظهار کرد: به‌دنبال آتش‌سوزی قسمتی از یک مزرعه گندم، یک دستگاه خودروی سواری پژو، پارک شده در مجاورت مزرعه گندم، دچار آتش‌سوزی شده و آتش به سرعت در حال گسترش و پیشروی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای عملیات بلافاصله پس از تقسیم شدن به دو تیم و کشیدن لوله‌های آبدهی از دو جهت مشغول خاموش کردن خودرو و مهار آتش گندم‌زار شدند. آتش‌نشانان پس از کنترل آتش‌سوزی و مهار آن، خودرو را با استفاده از جرثقیل، به محل ایمن منتقل کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از تحویل خودرو به مالک و ایمن‌سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ با توجه به گرمای هوا و افزایش آتش‌سوزی‌های مزارع، شهروندان محترم ضمن رعایت موارد ایمنی برای پیشگیری از این حوادث، آتش‌نشانان را در خدمات‌رسانی بهتر و سریعتر در حوادث حساس‌تر به شهروندان یاری کنند.

۴۷۴۷

کد خبر 1405066

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی امیدوار اظهار کرد: صبح شنبه یک دستگاه خودرو پژو به دلیل لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده با پاکبانی در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم برخورد کرد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در این حادثه خودرو پژو پارس از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

وی گفت: طبق بررسی اولیه، راننده، مقصر حادثه است اما علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6096352

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم