Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع مسکونی شهرک بلکو یکی از مجتمع های مسکونی با ظرفیت 400خانوار بوده که فقط 180خانه آن تحویل صاحبان آنان شده و مابقی امروز هنوز نیمه کاره رها شده و وضعیت بغرنج بهداشتی و نبود امکانات اولیه اهالی این مجتمع را آزار میدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس امروز مسئله مسکن و خانه‌های نیمه‌کاره از سوی دولتمردان بسیار زیاد بوده به گونه ای که قریب 50درصد مردم ایران از داشتن یک خانه مستقل عاجز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که در دولت نهم و دهم مسکن مهر و مسکن نیازمندان پله های آن رو به رشد بود و مردم با خرید مسکن های ارزان قیمت مهر تا حدودی خانه دار شدند، اما بعد از آن خوب پیش نرفت  تا امروز مسئله گرانی مسکن و نبود مسکن برای قشر ضعیف جامعه یک مسئله مهم و اساسی باشد.

طبق برخی اظهارات خانه های زیادی از مسکن های مهر خالی هستند و یا عده ای هنوز در صف خرید و متقاضی آن هستند.

هرچند که مسئولان استانی خبر از احداث 10هزار مسکن مهر را در استان داده اند اما باید گریزی بزنیم به مجتمع های مسکونی که امروز در شهر یاسوج نیمه کاره رها شده و هنوز در بلاتکلیفی گرفتار مانده اند.

امروز اهالی مجتمع مسکونی بلکو در شهر یاسوج از نبود امکانات ناراضی هستند و هر روز وعده های برجامانده مسئولان از جمله سازمان همیاری که مجری تکمیل این خانه ها بوده را بیاد می آورند.

طبق اساسنامه و پروسه این مجتمع تکمیل زیر ساختهای این مجتمع مسکونی در جنوب شهر یاسوج بر عهده سازمان همیاری بوده که به هر دلیلی متوقف شده و اهالی این مجتمع از نبود بیشترین امکانات در رنج هستند.

این اهالی خواهان رسیدگی مسئولان از جمله استاندار به این مسئله مهم هستند و گفته اند مسولان به جای احداث مسکن، مسکن های نیمه کاره را به پایان برساند بعد به فکر مسکن سازی باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجتمع مسکونی نیمه کاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

یاسر شکوری افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، این ساختمان را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر